Adressi kristillisten arvojen ja uskonnonopetuksen puolesta

Vieras
Vieras

/ #183 Re: Pakko vielä...

16.08.2010 11:57

#182: Myyryläinen - Pakko vielä...

Myyryläiselle vielä tiedoksi, että tiedän hyvinkin maailman tapahtumista. Väittäisimpä, että huomattavasti enemmän kuin ns. ateistit. Kristityt ovat erittäin tietoisia ja valistuneita maailman tapahtumista. Jos seuraat vain mediaa, et tiedä puoliakaan siitä mitä maailmalla tapahtuu. Ns. kristity pääsevät ja menevät pintaa syvemmälle tutkiakseen maailman asoita. Ei siis ainoastaan uskon näkökulmasta vaan myös maallisesta  ja ovat erittäin tarkkanäköisiä siinä.  Raamattu avautuu vain uskossa oleville ihmisille. Vain heille avataan Raamatun salat, joista "ei uskovat" jäävät paitsi. Jumalassa on todellakin kaksi puolta rankaiseva Jumala, sekä rakastava Jumala. Niin, kuin maailmassa yleisäkin paha saa palkkansa. Jumala rankaisee, koska se on syyn ja seurauksen laki, mutta "ei uskovat" eivät voi sitä ymmärtää. Valitettavasti nykyisin monet papit ym. ym. ovat maailman turmelemia ja siksi toimivat niin, kuin toimivat. En tyrkytä pilteilleni uskontoa, kuten väitit. He saavat itse valita uskovatko vai eivät. Minulla on laaja elämän katsomus, vaikka Jeesus onkin Herrani. En ole muutenkaan sellainen, joka tyrkyttäisi uskontoa ateisteille. Se olisi helmien heittämistä sioille. Olen hyvinkin selvillä ateismin ja kommunismin eroista. Taidat olla kovin tosikko. Mutta mitäpä näistä, minä uskon ja sinä et.=) Halusitpa tai et Jumala johdattaa myös ateisteja. Tulevat aikanaan näkemään. Tämä ei ole yritys kännyttää sinua. =))