Adressi kristillisten arvojen ja uskonnonopetuksen puolesta

Myyryläinen
Vieras

/ #184 Ihan pakko vieläkin jatkaa

16.08.2010 18:49

Vieras nro 183 = Sirpa T.?

Sirpa T. kirjoitti 178:nnessa: "Ateisti on kommunismia, oletko itsekkin sellainen???"  Olempa tosikko kun en ymmärtänyt tuota huumoriksi ja luulin sen tietämyksesi tasoksi. Onpa hyvä, että paljastat teidät uskovat huomattavasti paremmin tietoisiksi maailmanmenosta kuin me onnettomat ateistit.  Herätitköhän kateuden synnin minussa onnettomassa uskosta osattomassa.  Tiedoksesi kuitenkin, että emme ole vain tiedotusvälineiden varassa niinkuin väität.

Vieras nro 183 kirjoitti: "Halusitpa tai et Jumala johdattaa myös ateisteja. Tulevat aikanaan näkemään."  Olemmeko me ateistit siis ateismissamme Jahven johdattamia? (vai jonkin muun jumaluuden, Allahin, Ukon vaimitäniitäniitäonkaan?)  Ompas julma luojakaikkivaltas kun niin katalan kohtalon on meille sysännyt?  Ei edes Raamattu meille Jahven hylkäämille avaudu.  Onko siis isovanhempani kolmannessa, neljännessä polvessa jotakin saastaista syntiä tehnyt?  No, asuihan isomummovainajani 1800-luvun loppupuolella modernisti avoliitossa ja sittemmin kahden lapsen yksinhuoltajana sekä haukkui papin joka tuli vaatimaan kirkon puhdistautumisriittejä.  Onhan siinä syntiä kerrakseen kostettavaksi ateismilla kolmanteen polveen.  Näyttää saavan vielä minunkin lapseni osansa.

Vieras nro 183 kirjoitti vielä: "En ole muutenkaan sellainen, joka tyrkyttäisi uskontoa ateisteille."  Oletko sinä syntinen siis hylännyt Jahven selvän käskyn levittää sanaa ja käännyttää?  Minä en  Jahven hylkäämänä siitä osaa välittää mutta luulisi sinun olevan huolissasi sielusi autuudesta kun noin välinpitämättömästi jumalasi käskyihin suhtaudut.