OIKEUTTA SIIVOOJILLE!

Vieras

/ #18 Ei näin..

17.08.2010 19:04

Siivoojilla on LIIAN PIENET PALKAT ja sille tpdellakin pitäisi saado korjaus. Äitini palkka on h yvin alhainen saamme asumistukea kun muuten ei oikein jäisi rahaa mihinkään muuhun. En tiedä kuinka monella muulla on näin mutta äitini on jo tehnyt ylitötä joka päivä varmaan viimeiset pari kuukautta (jos kesälomaa ei lasketa) noin 14h päivässä!!??!! en itse oikein asiasta tiedä kun olen vielä 15, mutta eikö ole olemassa jokin laki jonka pitäisi kieltää tälläiset työmäärät kyllähän noilla tunneilla palaa loppuun. Tässä voelä esimerkkiä siivoojan elämäst: äitin oli ihmeissään kun sai tulevan viikonlopun kokonaan vapaaksi kun ei normi vapaa päiviä ole ollut pitkään aikaan. Ja teille hyväpalkkaisille idiooteille jotka marisevat siitä että mitäs ovat valinneet työn tai jotain että olisivat opiskelleet kunnolla sanon vain että kaikki eivät ole valinneet tätä ja jotkut ovat opiskelleet paljonkin elämässään ja siivoojia olisi silti vaikka kaikilla olisi koulutus huippuluokkaa sillä yhteiskunta ei pelitä ilman siivoojia mutta kun niin harva sitä tajuu ku on vaan niin idiootteja.