Superfood

MaSi

/ #144 Merja Lindström

15.11.2011 22:11

Hienoa, että jaksat ajaa meille kaikille tärkeää asiaa. Meillä on kaikilla oltava oikeus päättää mitä syömme, mitä ostamme ja mitä puhumme. Suomesta on muuten tulossa holhousvaltio. Luotan suomalaisten terveeseen maalaisjärkeen. Ihmisillä on paljon tietoa lisäravinteista ja marjojen ym. terveydellisistä eduista jo Suomen yliopistoissa tehtyjen tutkimusten perusteella. Onneksi tieteellisesti tutkittua tietoa löytyy eri lähteistä. Olen itse alalla ja olin tyrmistynyt etten saisi tietoa tuotteista enkä saisi jakaa osaamistani eteenpäin. Vainotaanko mitään muuta alaa ja ammattikuntaa näin paljon kuin luontaistuotekauppiaita. Parin kolmen vuoden välein saamme taistella olemassaolostamme ja työstämme Eviraa tai muuta instanssia vastaan. En ole koko ammattiaikanani kuullut, että olisimme aiheuttaneet kenenkään kuolemaa tai muutenkaan vahingoittaneet ketään. Oma veljeni kuoli "kokemattomattoman" nukutuslääkärin käsiin. Tämä oli oikeuslääketiteellisen tutkimuksen tulos. Vastuuseen lääkäri ei siitä joutunut. Me Terveyskauppiaat olemme myös työllistävä voima.