Adressi kristillisten arvojen ja uskonnonopetuksen puolesta

Vieras

/ #229 Re: Vieraille ja Heinamaelle

24.08.2010 18:26

#225: Myyryläinen - Vieraille ja Heinamaelle

Kyllä hyvinkin tiedän mitä Israel raamatussa tarkoittaa mutta itse et taida tietää, ku et osannut vastat. Israelilla on hyvinkin tärkeä osa raamatussa, joka selventää paljonkin, sinun mielestesä sekavaa raamattua. Siksi edelleen heitän kysymyksen "tiedätkä mitä Israel tarkoittaa raamatussa."

Etkö tiedä, että Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Mutta nämä ihmiset olivat niin uteliaita, että halusivat tietää hyvän ja pahan. Niin tuli paha käärme ja tarjosi omenan hyvän ja pahan tiedon puusta. Sen jälkeen Jumala on antanut ihmisen itsensä päättää mitä tekee elämällään. Ne jotka tahtovat elää Jumalan yhteydessä heitä ei tarvitse rankaista. Mutta ne jotka eivät tahdo totella Häntä, vetää heitä puoleensa muutamia kertoja elämän aikana. Mutta, jos kieltäytyy kääntymästä niin, kieltää Jumalan olemassa olon jne..

Mutta onneksi minun ei tarvitse miettiä kaiken laisia teorioita miksi Jumala tekee niin kuin tekee. Minulla on Jumala, joka kurittaa, kun sitä tarvitsen. Jumala on rakkaus, armo, toivo jne.. Ilman Jumalan suurta ihmettä en olisi enää elossa. Olen lääketieteellisellä tavalla selittämätön elossa oleva ilmiö.