IRTI TURVEVESIPÄÄSTÖISTÄ

Voi Mauri parka, mitä olet tehnyt!
Vieras

/ #79 Vapollako yksin vastuu?

26.08.2010 01:08

Vapo & turvetuottajat eivät kanna minkäänlaista vastuuta tuhomistaan vesistöistä tai suoalueista.  Pelkkä raha ja lyhytnäköinen ahneus on valtion omistaman Vapon & Co päätavoite.  Nyt hävetkää - ja kantakaa vastuu tekemisistänne!  Te eli turvetuottajat ja herra Pekkarinen etunenässä - miltä teistä tuntuu saada kantaa tuleville sukupolville seuraavan erikoistittelin pääomistajuus:  Suomen poltetut suomaat, tuhotut suoalueet ja pilatut virtavedet, ympärivuotiset tulvat sekä tuhotut tuhannet järvet.  Ei enää lapsillle lakka- ja karpalosoita, vaan vähemmän ja likaisempia virkistäytymisvesiä sekä sukupuuttoon tapetut riekot, ojiin tukehtuneet kanalinnut,  eri suoeläimet ja muut linnut.  Ei enää jokirapuja eikä muuta vesieliöstöä, vain paskaa kaikkien vesissä uivien iholle.   -  Ja miten se kaikkein muka tärkein, eli ilmastopäästöt?  Mieti - ja jää Mauri jo pian eläkkeelle!  Kanna vastusi !  Häpeät kai nyt jo tekemisiäsi?

Tämän kaiken saa itse Mauri Pekkarinen ihan itse allekirjoittaa - ja kirkkain katsein saakin !!  Ja hävetä, jos vähänkin on oikeaa otsaa ... !