Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2116 Re: Re: no just!

27.08.2010 10:07

#2096: Kunnollinen ja asioihin perehtynyt täysjärkinen kansalainen - Re: no just!

ja tuosta alkoholista vielä sen verran...onko kukaan koskaan ajatellut että kuinka paljon on jouduttu rakentamaan poliisiasemille putkia ihan vaan alkoholista päihtyneiden säilyttämiseen ja niiden hengen /terveyden turvaamiseksi etteivät kesäisin huku ja talvisin jäädy. ihan huvittaa kuinka kansa vähättelee alkoholismin aiheuttamia ongelmia ja yhteiskunnallisia voimavarojen haaskausta.

ja tietämättömille kerrottakoon että kyllä näin on että juuri nuo putkat ovat AINOASTAAN juoppoja varten rakennettuja! ilman alkoholia ei olisi tarvinnut rakentaa kuin pidätys tilat kiinniottamista varten ja pidätys sellit sitten rikos seuraamuksille.ja ainakin isommissa kaupungeissa poliisilaitokset on rakennettu niin että juoppoputkia on yhtä monta kuin pidätys sellejä tai ainaskin meillä on enemmän putkia kun sellejä... rakennusmiehenä tiedän jotain mitä maksaa elementtirakentaminen ja turhaan.tarvitseeko pelkästään kannabista käyttävää henkilöä missään tilanteessa ottaa poliisin huostaan oman turvallisuudensa takia.???

siinä on nyt sitten vaikka näille joutaville jorisioille miettimistä. ja poliisille eniten työ tehtäviä aiheuttaa alkoholista johtuvat häiriöt!