Pelasta Revonlahti tuulivoimalta!

/ #61 Re:

26.10.2016 10:06

#37: -

Tuo korvien välissä kommentti saattaapi täyttää herjauksen merkit. Aivan sama, kun jollakin on terveyden kanssa huolta, sanoisi, että se johtuu korvien välistä. Revonlahdeltakin jo löytyy perheitä, jotka ovat joutuneet vuokraamaan asunnon kylältä tai muuttamaan kokonaan toiselle paikkakunnalle.. sillä luottoa siihen, että päättäjät, lupauksistaan huolimatta, ovat näiden perheiden tukena ratkaisten meluongelmat edes kohtullisella aikataululla. Ihmiset eivät edes jaksa enää tuoda asiaansa esille. Nytkö asukkaat ovatkin se taho, joiden pitäisi pitää palavereja tuulivoimatoimijoiden kanssa. Se taho sotkun hoitakoon, joka sen on tehnyt. Jossakin kulkee raja muutamien päättäjien kommenteillakin! hävetkää edes. taitais kunnantalo tai jokin huoltoasema täyttyä ääriä myöten, jos ihmiset enää edes jaksavat "lobbailla".... Päättäjät ja kunnan virkamiesten on aika kantaa vastuu ja lopettaa toisia ihmisiä aliarvioivat puheet. Onneksi kuntavaalit ovat tulossa ja virkamiehetkin vaihtuvat aikanaan.