Pelasta Revonlahti tuulivoimalta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pelasta Revonlahti tuulivoimalta!.


Vieras

#51

22.09.2016 07:26

Lapsuuden koti paikka ja jos hyvin käy niin tuleva kotikunta.

Vieras

#52

22.09.2016 10:03

Ei noita aivan asutuksen viereen kuulu rakentaa.

Vieras

#53

22.09.2016 12:19

Tuulivoima tuhoaa ihmisten terveyden

Vieras

#54

26.09.2016 11:22

Kansantaloudellinen tappio (syöttötrffi)
Terveydelliset syyt,kiinteistöjen arvon aleneminen
Maisema pilaantuu,eläimistö (riista kärsii)

Vieras

#55

28.09.2016 10:00

Olen itse kuunnellut tuulivoiman aiheuttamaa melua Raahen Nikkarinkaarrolla ja se on kyllä häiritsevää kun samalla alueella vuosia liikkuneena sitä voi verrata aiempaan ennen sinne nyt tullutta tuulivoimaa.

Vieras

#56

28.09.2016 10:23

Tuulivoima härveleitä pyörii nyt jo joka suunnalla ihan liikaa.Kohtuus kaikessa. Pilaavat metsämaisemat ja kaikki muutkin maisemat.Aiheuttavat ihmisille paljon erilaisia terveyshaittoja.Tuulivoima on vain rahan ja vallan aikaansaannos .

Vieras

#57

29.09.2016 12:39

Olen asunut revonlahdella ja haluan auttaa siellä asuvia ystäviäni saamaan tarpeellisen määrän nimiä adressiin..

Vieras

#58

29.09.2016 12:57

Muuten koko Revonlahti lakkaa olemasta. Ei tuollaisella tuulivoimalan sijoituksella asukkaat pysy kunnassa, jos vaan on mahdollista muuttaa pois.

Vieras

#59

30.09.2016 15:17

Asun Kopsassa n.2km lähimmästä tuulimyllystä, olen huomannut että aina siellä ollessani poden päänsärkyä, tinnitusta ja muutenkin olo on kehno. Oireet eivät voi johtua muusta kuin lähimmästä myllystä joka on linnuntietä tosiaan noin 2km päässä. Lisäksi jatkuva humputus tuntuu stressaavalta. Toivottavasti Revonlahti säästyy Kopsan kohtalolta, täällähän ei liene mitään tehtävissä.

Vieras

#60

06.10.2016 10:22

ei kaikkia maita siellä revonlahdella voi käyttää miten satttuu jotain pitää jättää jälkipolvillekin ja vietinhän siellä lapsuuteni miksi se pitää tuhota?.

Vieras

#61 Re:

26.10.2016 10:06

#37: -  

 Tuo korvien välissä kommentti saattaapi täyttää herjauksen merkit. Aivan sama, kun jollakin on terveyden kanssa huolta, sanoisi, että se johtuu korvien välistä. Revonlahdeltakin jo löytyy perheitä, jotka ovat joutuneet vuokraamaan asunnon kylältä tai muuttamaan kokonaan toiselle paikkakunnalle.. sillä luottoa siihen, että päättäjät, lupauksistaan huolimatta, ovat näiden perheiden tukena ratkaisten meluongelmat edes kohtullisella aikataululla. Ihmiset eivät edes jaksa enää tuoda asiaansa esille. Nytkö asukkaat ovatkin se taho, joiden pitäisi pitää palavereja tuulivoimatoimijoiden kanssa. Se taho sotkun hoitakoon, joka sen on tehnyt. Jossakin kulkee raja muutamien päättäjien kommenteillakin! hävetkää edes. taitais kunnantalo tai jokin huoltoasema täyttyä ääriä myöten, jos ihmiset enää edes jaksavat "lobbailla".... Päättäjät ja kunnan virkamiesten on aika kantaa vastuu ja lopettaa toisia ihmisiä aliarvioivat puheet. Onneksi kuntavaalit ovat tulossa ja virkamiehetkin vaihtuvat aikanaan.


Vieras

#62 Tuulituki riittää jo!

19.11.2016 21:31

Hallitus pohtii edelleen tuulitukia: http://santavuori.blogspot.fi/search/label/raha

Nama jeff.

#63 Tuulivoima

28.02.2017 17:34

Minulle maistuisi kyllä kylmä, huurteinen olut.

Nama jeff.

#64 Re:

28.02.2017 17:38

#5: -  

 Fock off m8


Vieras

#65 Vanhaa ei osata parantaa vaan tehdä ainoastaan uutta

10.04.2020 10:13

Järkevämpi ratkaisu olisi parantaa olemassa olevien voimalaitosten sähkön tuottoa, loppuun käytetyn tekniikan uusimisen kautta hankkimalla tilalle isompi tehoisia generaattoreita. Sillä pitäisi voida hoitaa välttämätön sähkön tarve, ilman minkäänlaista maiseman raiskausta ja asuin viihtyisyyshäiriötä.