VAARALLISTEN KOIRIEN OMISTAJAT KURIIN!

vieras

/ #15

28.11.2011 23:11

itse jouduin kohtaamisiin toisen näistä rotikoista. koira oli vapaana ja minä koirieni kanssa puistossa pyysin miestä ottamaan koiransa kiinni koska minulla oli jo omani hihnanpäässä totesi vain että kiltti hänen koiransa on ja päästi puistoon sisään siinä samassa rotikka oli jo kiipeämässä alistamaan omaa urostani joka ei voi sietää selkään nousemista toisilta uroksilta jouduin pitelemään koiraani takajaloillaan ettei puraise rotikkaa jonka omistaja vaan katsoi vierestä ja naureskeli onneksi rotikka kiinnostui nartustani joka oli vapaana puistossa ja sain urokseni ulos sen suurempia kommervenkkeja inhottavaa kun et pääse pois puistosta kun siellä odottaa irrallaan oleva rotikka portin takana ja omistaja joka ei suostu koiraansa kiinni ottamaan että pääsisimme antamaan hänelle puiston käyttöönsä kaikillehan tuo puisto kuuluu ja kaikilla sitä on oikeus käyttää kunhan vain antaisimme toisillemme siihen mahdollisuuden ja saisimme vältettyä jo entuudestaan selvät tappelun elkeet mutta ei kun laitetaan kaksi korkean egon omaavaa koiraa samaan aitaukseen ja katsotaan kummassa on enemmän reikiä en ainakaan halua omaani sitä yhden ensimmäistäkään varsinkaan kun tiedän että omani ei kaikkien kanssa tule toimeen ja annan tilaa muille jos en itse voi koirani kanssa olla puistossa