Naisilta henkilöauton ajo-oikeus pois

Kanakin ajaisi paremmin kuin minä

/ #241 Kaikki suomen naiset kiittävät sinua innovaatiostasi

15.07.2017 23:37

Moikka! Oleko ikinä kuullut sharia-laista? Et varmaan kun olit liian kiireinen kirjoittaessasi sovinistista sisältöä internettiin. Valitettavasti tasa-arvon nimissä sinulla siihe on oikeus, ja eivätköhän suomen naiset sinua kiitä kun ajattelet niin kovasti meidän turvallisuuttamme ja jaksamistamme ratissa, kehun sinua sitten muille tytöille kun tulen joogasta ja alennusmyynneistä! Seuraava looginen askel olisi varmisti myös evätä naisten äänioikeus kun en heikoilla käsilläni voi edes rattia kääntää! On meille kaikille helpompaa että sinä menet töihin kun me jäämme kotiin tekemään ruokaa ja pohtimaan asioita ( jos älykkyyteni ja keskittymiskykyni siihen riittänee). Meidän luonteemme on kyllä ongelma, koska suuret tunnekuohumme estävät turvallisen liikenteen kulun. Kotona olen muutenkin niin kiireinen viiden lapseni kanssa, onneksi miehen ei sitä tarvitse stressata, vaan hän voi läheä ajelulle, kun hänen fyysinen ja henkinen jaksamisensa siihen riittänee paremmin. Sinä olet kyllä joka naisen unelma, ajattelevainen meidän tunteitamme kohtaan, sillä en kyllä itse ole kykeneväinen hallitsemaan omaa elämääni. Kyllä sinun kaltaisia miehiä pitäisi olla enemmänkin, tarvitsemme enemmän suomessa kaltaistasi miesvoimaa. Asetuppa ehdolle presidentiksi, niin saamme Suomeenkin oman Trumpin <3.

Olet selkeästi mies joka tietää mitä haluaa. Ja tämä adressisi kielii vuosien takaisia traumoja siitä kuinka naiset ovat koko elämäsi ajan päihittäneet sinut kaikessa ja hylkineet sinua sosiaalisissa tilanteissa ja kuin myös seksuaalisesti, ja niin päätit purka tämän kaiken vihan siihen ideologiaan, että jos me kaikki ei ajttaisi autoa niin ehkä olisi yhteisössä ja töissä tilaa enemmän sinun kaltaisillesi idiooteille, jotka eivät pärjää naisille työelämässä kuin missään muussakaan. Olemme pahoillamme että sinua kykeneväisemmät ihmiset ovat menestyneet paremmin kuin sinä, onneksi olet keksinyt rakaisun ahdistavan tilanteeseesi. Onnittelut! Toivottavasti adressisi menee läpi, jotta koko suomen kansa pääse palaamaan ajassa taaksepäin siihen aikaan, kun sinun kaltaisillesi ihmisille oli mahdollisuus menestyä, tai olla kuolematta neitsyenä. Minä menen nyt lakkaamaan kynteni ja pyydän ihanalta urokseltani kyytiä joogaan kun en itse uskalla sinne ajaa. Olen pahoillani stressipohjaisesta purkauksestasi joka johtuu siitä ettei yksikään nainen ole suostunut koskemaan sinua. Kiitos!