Palomiesten eläkeikää on laskettava

Kauniainen

/ #33

09.03.2007 11:38

Hyvä Heikki ! En voi olla palaamatta keskusteluun, sillä ihmettelen todella sitä, että voit sanoa ylipalomies Kimmon Hiltuselle hänen keskittyvän epäolennaisiin asioihin hänen kertoessaan työnkuvastaan. Mielestäni kaikki sinun kirjoitukset ovat epäolennaisia , samoin ovat asettamamasi ns. parannusehdotukset(mikä sinä olet näitä ehdotuksia latelemaan?). Miten voit ehdottaa parannuksia, kun tietosi ko.alasta ovat todella puutteellisia(suorastaan kaunaisia) ja perustuvat MUTU-ajatteluun. Mielestäni olisi parempi, että keskityt nykyisen alasi(mikäli sinulla sellainen on) kehittämis/parannusehdotuksiin ja annat ammattihenkilöiden keskittyä todellisiin kysymyksiin koskien palomiesten työtä.En usko palomiesten kaipaavan sinun tekemiä ehdotuksia, varsinkin kun kaiken takana on sinun palomiesten työtä kohtaan näkyvä antipatia ja kauna(olisitko itse joskus halunnut palomieheksi kenties, mutta et päässyt ?). Joten siirryhän Heikki eteenpäin !