Pro turkis

Niina Hannula
Hämeenlinna

/ #10

09.03.2007 23:27

"ensinnäkään eläimet ei kärsi tarhalla VAAN luonnossa jossa ne ei selviä"
Voi jeesus. Että tarhalla sitten selvitään vai?

Onko tarpeellista pitää mitään halvatun turkkia, kun siitä tulee hirveät riidat?Kyllä minä selviän aivan hyvin ilman mitään tekoturkiksia, vaikken käytä aitoja.

Ne turkikset on vaan aivan turhaa koreilua "kattokaa, mulla on paljon rahaa ja näytän sen kaikille". Jos ei Suomen oloissa tarkene ilman turkkia niin muuttakaa vaikka Espanjaan. En minäkään ole vielä kuollut, vaikken ole turkkia käyttänyt.

"Ja kannattais ottaa asioista selvää ennenkuin mitään väittää! "
Samoin ittelles. Sulla taitaa olla joku henkilökohtanen stereotypia, että jos ne ei oo häkissä niin ne menee jossain tuolla mettässä syömässä linnunpoikasia. You know, niitä ei tarviis olla täällä ollenkaan.

". Kun näkee vanhoja mummoja turkiksissa pakosti tulee vastenmielinen olo. Ei ne niitä turkiksia mihinkään tarvitse."
Samaa mieltä. Olen saanut näistä "arvokkaista vanhuksista" tarpeekseni, kun on turkki, saan tehdä mitä haluan. Ei minun tarvitse jonottaa kaupan kassajonossa, kun mulla on turkki ja noilla vaan toppatakit.

Ja jotkut turkissomisteet, niillä nyt tekee vielä vähemmän yhtään mitään. Eihän ne ees lämmitä.

Jos on kylymä, pistäkää vaatetta päälle ihmiset. Kuten sanoin, hengissä täälläkin vielä ollaan...