SUOMELLE OIKEUS PÄÄTTÄÄ ITSENÄISESTI SUSIKANNASTA

Tappakaa kaikki mikä liikkuu?

/ #265 Re: Miksi maakunnissa asujat eivät osaa asua maakunnissa?

26.09.2020 12:08

#3: Lauri Oikarinen -

Kaiken kaikkiaan tämä susien tappo vimma näyttää johtuvan suurelta osalta siitä että ne ns. 'maaseudun' asukkaat eivät osaa elää siellä missä asuvat. Kaikki puoliaivoisetkin ihmiset tietävät että sudet eivät käy ihmisen kimppuun. Kertokaa maaseudun asukkaat kuinka monta ihmistä sudet ovat tappaneet viimeisen sadan vuoden aikana tai käyneet ihmisen kimppuun? Koirat ovat tappaneet tai raadelleet monia ihmisiä lähes joka vuosi. Lehmät tappavat (esim. Englannissa) enemmän ihmisiä kun mitkään pedot missään Euroopan maissa ihmisiä. Susien tulee olla huomattavasti enemmän kuin nyt. Jos asutte susi alueella yrittäkää opetella asumaan siellä ja lopettakaa tuo vainohullu pelkääminen. Ei tarvi paljon järkeä oppia välttämään tai ajamaan susia pois jos ne sattuu kerran tai pari tulemaan talojen lähelle. Ottakaa kuvia ja pankaa Instagrammiin niin saatte palauteta ja mainetta! Jos että osaa siellä elää niin muuttakaa pois. Eläinten kasvattajilla (karja, porot, jne) on jo kädet veronmaksajien taskuilla korvauksia pyytämässä menetyksistä ,ja jos ei riitä niin tehkää adressi ja pyytäkää sillä LISÄÄ, jotta tappohalut menee. 'Kannanhoito', hah,hah on vähän samanlainen termi kuin 'metsänhoito' eli runnellaan ja murskataan (tai tapetaan). Miksi ette käytä rehtejä termejä? Kuka aloittaisi adressin missä vaaditaan täydellistä tappo kieltoa KAIKKIALLE Suomessa kaikille petoeläimille ja linnuille, minä allekirjoitan. Ja jos kansanedustajat ei siihen ryhdy meidän on painostettava niitä äänien vedolla pois. Olisiko ketään innokasta perustamaan Luontopuolue, minkä yksi ohjelma olisi petoeläinten suojelu. Vihreäthän ovat vain 'puolue' puolueiden joukossa nykyisin. Vaiko pitäisikö tappaa kaikki mikä liikkuu kun mikä tahansa voi hyökätä meidän kimppuun, missä tahansa ja milloin tahansa?