VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Miettikääs uudestaan

/ #498 Ihmisten turhuuden tiivistymä

29.12.2011 15:15

Ihmiset on nii paljo vieny tilaa villieläimiltä, että olisi hullua vielä metsästää niitä, KOSKA IHMINEN ei tykkää susista. Sudet kuuluvat luontoon ja jos ne on haitaksi niin voi ihan itse ottaa ja muuttaa johonkin jättikaupunkiin jossa ei villieläimiä näy. Hemmotellut kotieläimet eivät voi pitää puoliaan luonnossa, joten jokunen voi joutua suden suuhun. Ihmisiä susi ei ole tappanut vuosikymmeniin, taisi olla tieteenkuvalehdssä että 70-luvulla viime kerran. Itse katson suden paljon tärkeämmäksi eläimeksi kuin ihmisen kotieläimet. Niillä on tarkoitus ja ne kuuluvat luontoon, kotieläimet ovat olemassa vain ihmisen oman turhuuden takia. Kotieläimiä saa uusia, niihin kiinnytään ja ne ovat rakkaita, mutta ei toista eläintä sen takia tarvitse tappaa.

Poronhoitoa tietenkin tulee suojella. Mutta susi tulisi vain nukuttaa ja siirtää jonnekin jossa ei poroja hoideta. Sudet kuuluvat luontoon, jonka ihminen on jo muutenkin runnellut. Ei tuhota sitä enempää. Elkää lähettäkö adressia, kiitos.