VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Vieras

/ #686 Re: adressin allekirjoittaneelle vihreälle metsästäjälle!

02.01.2012 09:03

#682: AitoVihreä - adressin allekirjoittaneelle vihreälle metsästäjälle! Häpäiset meidät oikeat vihreät. Aito ja oikea vihreä inhoaa metsästystä!!! Vihreät eivät ikinä allekirjoita mitään näin järjetöntä adressia!! Laita pillit pussiin ja ala tehdä oikeaa luonnonsuojelutyötä ja suojele susia, ne jos jotkut ovat tärkeitä

Tässä kommentissa näkee tiivistettynä koko vihreän terroriliikkeen ajaman asian ydin, elikä metsästyksen lopettaminen keinoja kaihtamatta maksoipa se itse luonnonsuojelulle mitä maksoi.

Suden avulla tietävät tämän luonnonkatastrofin onnistuvan teoriassa, mutta eivät sitä onneksi pienen poliittisen kannatuksensa vuoksi pääse koskaan missäänpäin maailmaa toteuttamaan.

Me todelliset luonnonsuojelijat: metsästäjät, marjastajat, sienestäjät, retkeilijät, mökkeilijät, ratsastajat, kalastajat, metsurit, maaseudun asukit...olemme sitävastoin susista täysin vastakkaista mieltä, ja tulemme pitämään huolen siitä, ettei  luonnon monipuolisuutta ja turvallisuutta nyt eikä tulevaisuudessakaan susiterrorin avulla tuhota.

Suuri enemmistö meistä luonnosta ymmärtävistä ja nauttivista, on luonnonsuojelusta täydellisesti samaa mieltä tämän 682:n aidon luonnonsuojelijan kanssa...Juuri näin!