VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

EKE

/ #1266 Re: KESKUSTELLAAN SIVISTYNEESTI:

16.01.2012 15:29

#1250: NYT RIITTÄÄ - projekti - KESKUSTELLAAN SIVISTYNEESTI:

Tulemme poistamaan välittömästi tästä keskustelusta sellaiset kirjoitukset, joiden tarkoitus on selvästi mustamaalata / herjata jonkun yksityishenkilön kunniaa. Lisäksi - mikäli tällaista esiintyy - tiedotamme asiasta viranomaisille (kunnianloukkaus). Kunnianloukkaus / herjaus on rikos.

Tarkoitat varmaan varmaan sitä ilta-sanomien linkitettyä uutista. Ole hyvä vain ja ilmoita siitä viranomaisille, julkisen sanan neuvostolle tai ihan mihin haluat. Ellet ole sitä jo tehnyt.

Vastuu herjauksesta jos sellaista on tapahtunut kuuluu iltasanomille, päätoimittajalle ja uutisen kirjoittajalle. Kyseinen uutinen muuten on ilta-sanomien sivulla julkisesti luettavissa enkä usko sen liittyvän mitenkään fanaattisiin susien suojelijoihin. Mielikuva siitä on omasi enkä aio sitä mitenkään romuttaa.

Turha tässä on kai mainita että monet susien vähentämistä vaativat aktiivit ovat kaupunkilaisia ihan tuolta kovimmista heeboista lähtien. Myytti kerrostaloissa asuvista suojelijoista ja maaseudun väärin ymmärretyistä susivaaran kanssa eläjistä on täyttä sontaa.