VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Uskonto, koti ja Suomi

/ #1296 Usko lakiin.

16.01.2012 21:39

Keskustelua on käyty kautta rantain tällä palstalla ja uskon asiat ovat monesti hyvin vaikeita joka suhteessa, niin myös täälläkin.
Jos keskustelu aloitetaan rumasti ja rumalla tavalla provosoiden, ei ole mikään ihme ettei ketään oteta vakavasti.
Oman käden oikeus mentaliteetti tuntuu olevan vallalla adressin puolustajien suhteen ja osa susien puolustajista provosoituu ja lähtee mukaan
tähän vihtahousun leikkiin, jolla saadaan eripuraa ihmisten välille ja paha mieli kaikille.

Se että saa omistaa aseen ja saa metsästää sillä, on suuri myönnytys.

Jos omaat aseenkantoluvan ja olet suorittanut metsästyskortin, olet myös tietoinen metsästykseen liittyvästä laista.
Taputatko selkään metsästäjää joka luvatta kaataa eläimen?

Minkälainen metsästäjä toimii näin?

Minua huolestuttaa äärimmäisyyksiin menevien ihmisten toiminta.
Olen saanut sen käsityksen että Marko Lind evankelista/saarnaaja on tämän aloitteen takana ja hänen voittajakennel; www-sivuihin tutustuneena voin todeta sen, että hänellä ei ole selvää kuvaa eikä tietoa tahoista jotka vastaavat lakien säätämisistä.

Tämän lisäksi sivut pitävät sisällään mautonta provosoivaa tekstiä ja ovat sekavat.

Jos minun seurakuntani pappi tai henkinen johtaja antaisi samanlaisen kuvan kuin Marko Lind, niin rukoilisin hänen puolestaan että Jumala antaisi hänelle anteeksi ja näyttäisi valoisan tien jota kulkea. Metsästäjänä toimisin samoin.

Rukoilen ja pyydän ihmisiä ajattelemaan että susifaktat sekä lausunnot olisivat asiatuntijoilta Suomesta. Haluaisin myös että keskustelu toimisi asiallisesti. Silloin esille tulleiden ongelmien kanssa olisi yhdessä mahdollisuus keksiä ratkaisuja. Kyse on siitä mitä me voimme tehdä toimiaksemme oikein susien kanssa.

Loppuun haluan tuoda esille varoituksen sanan sellaisille metsästäjille jotka eivät ymmärrä mitä laki tarkoittaa.
Jumala on säätänyt lait ja Suomen valtio on säätänyt lait.
Lainrikkoja vastaa itse teoistaan ja tämän seurauksena lainrikkoja saattaa mukanaan myös muut metsästäjät samaan veneeseen.