VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Ylä-Kainuulainen

/ #1338 Re: Todella hyvä adressi

17.01.2012 13:53

Milla ja kolme koululaista piti susiadressia hyvänä.Onko se oikeesti teidän oma mielipide,vaan teidän vanhenpien.No oli miten oli,niin on teillä oikeus mielipiteeseenne.Niin on minullakin.Minä olen jo noin kuusikymppinen metsästäjä ja paljon Ylä-Kainuun hakatuissa ja hakkaamattomissa metsissä harrastusten vuoksi kolunnut,mutta rehellisesti todettuna en ole koskaan vielä mihinkään suurpetoon törmännyt.Ainoastaan Martinselkosen ja Vartiuksen karhukojuilla karhuja nähnyt.Jotkut toiset tälläkin alueella näkee lähes päivittäin susia.ahmoja, ilveksiä ja kesällä karhuja,mutta vaikka asun jo erämaassa ja kuten totesin pakostakin joudun eritavalla metsissä liikkumaan eniten marjastuksen ja ajokoiraharrastuksen vuoksi.En ole petoja nähnyt.Joskus satunnaisesti jälkiä hiihto-moottorikelkkareisulla.Täälläkin on ollut tätä petohysteriää,mutta vähemmän kuin siellä Louna-Länsi-Suomessa.Oletteko te vieraantuneet luonnosta,vaan mistä se kenkä puristaa.