VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Eränkävijä

/ #1675 Tämäkö asiaton kommentti.

25.01.2012 16:32

Kiinnostaisi tietää perustelut tämän kommenttini poistamiselle. Syyllistyinkö asiattomuuksiin, merjauksiin tai kunnianloukkauksiin. Toisaalta tämähän on teidän sivusto ja pitäjällä on täysi oikeus poistaa epämiellyttävät kommentit.
POISTETTU KOMMENTTINI:
Projektin vetäjät vakuuttavat:

"Jos täällä kirjoittajat tuovat ilmi oman mielipiteensä susiin - se ei ole henkilöön kohdistuvaa kunnianloukkausta / herjausta. Se ei myös missään nimessä ole rikokseen yllyttämistä, jos kirjoittajat tuovat esille näkemyksensä ylisuuresta susikannasta.

Ilmeisesti allaolevat muutamat kommentit, tällaisia on paljon, ovat nyt riittää sivuston mukaan asiallisia. Fiksut sivujen pitäjät eivät missään tilanteessa salli ylilyöntejä eikä eri mieltä olevien haukkumista omiensa taholta. Nyt keskustelun sävy on sellainen, että ei tarvitse ihmetellä miksi esim kennelihmiset eivät ole innostuneet missiostanne.

Tässäpä otteita ns. asialinjasta:

Sudet vois kokonaan lopettaa,pyytää elävänä ,sit palotella Moottorisahalla,lopuks suojella! kaivaa kaksimetriä syvä monttu ja haudata,Ei tarvis susia pelätä !!!!!!

pääasia että susi on nurin, minun kohdalle on sattunut myös pantasusi ja sen matka loppui siihen.

Homo ja susi ei sovi Suomen luontoon, nyt Haaviston kopla näyttäkää susillekkin mallia että ei saa painaa kuin ruskeeseen reikään, niin silläkeinoin niistä päästään ajan kanssa eroon.

tuo Cannabis Sativa ei ole täyspäinen.Ensin se haukkuu ja soittaa suutaan meille susien vähentäjille ja nyt se se meinaa viedä Haaviston parturi-kampaaja vaimolta vielä miehen....mmmmh.karski mies!

elekääpä poijat hättäelkö.kyllä niitä napsitaan,sillon kun silimä välttää.koittakaahan niputtaa kaikki suomen metsästäjät ne hurtat sellaiselle tasolle,että tavallisetkin ihmiset uskaltavat liikkua luonnossa ilman adressia ja pelkoa siitä,että kohta se p--kle sen koiran tai muun elätin nappaa.

Korostan vielä että sivuston vetäjällä on mahdollisuus poistaa kaikki epäasialliset kommentit. Tai siis velvollisuus. Jos palsta siistiytyisi ja Cannabis sativa ja kumppanit malttaisi pysyä asiassa, niin tiedä kuinka hedelmällinen foorumi tästä syntyisikään.