Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja

Tuisku, Hamina
Vieras

/ #89 Re: Re: se sai mitä ansaitsi!

28.10.2010 10:44

#79: Vieras - Re: se sai mitä ansaitsi!

Sinulle tämän kirjoittaja:  "En hyväksy eläinten rääkkäystä mutta olen kanssasi asiasta samaa mieltä eläimet ovat eläimiä ja ihmiset ihmisiä.Miksi esimerkiksi koira tarvii ottaa kahvipöytään muiden kanssa vaan sen takia kun se on omistajansa mielestä niin ihana ja söpö(minun mielestäni se ei välttämättä ole)Miksi koiran on nukuttava sängyssä omistajansa vieressä?Hyi hitto sanon minä!!Minkä takia koiran kuva laitetaan lehteen"Onnea Luffe 2.v."Näyttääkö omistajat sitä sitten lemmikilleen?!Järki käteen lemmikin omistajat!Annetaan eläinten elää hyvää mutta ELÄINTEN elämää"

Mikä sinua siinä niin häiritsee, jos joku rakastaa koiraansa niin paljon, että ottaa sen viereensä nukkumaan??  Älä mene kahvittelemaan paikkaan, jossa koira pääsee kaffepöytään, koska se aivan selvästi häiritsee sinua noin paljon.  Oletko sinä kenties kade näille tällaisille lemmikeille, joita pidetään perheenjäsenenä??  Eikö sinua ole otettu pienenä viereen etkä ole päässyt kahvipöytään aikuisten kanssa, eikä kuvaasi ole laitettu lehteen kun olet täyttäny 5 vuotta??  Lemmikin elämä ei ole sen huonompaa vaikka se pääsisikin omistajansa vierelle nukkumaan ....!!  Anna sinäkin lemmikkien omistajien rakastaa lemmikkejään omalla tavallaan ja yritä suvaita se.  Jos et siihen kykene, pysy poissa.  Tuskinpa sinua sellaiseen paikkaan kaivataankaan, missä arvostelet perheen jäsenistöä (lemmikki mukaan lukien)!!  Lemmikki antaa paljon enemmän omistajalleen kuin huono kaveri/ystävä!!!! Eikä se ainakaan hauku eikä juorua selän takana niin kuin huonot kaverit !!!