Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja

Vieras

/ #97 Oikeuden päätös

28.10.2010 10:59

Millasia ihmisiä istuu oikeudessa päättämässä, jos tämä tapaus luokitellaan kerta luontoiseksi kurittamiseksi. Onko heillä tunteita lainkaan kun pystyvät päättämään asian niin, että eläin palautetaan? Onko eläimen hirteen laittaminen kertaluonteista kurittamista? Mikä elävä olento kaipaa tämänlaista kertaluontoista kurittamista, ei sitten niin mikään ja jos tämä oli vaan kurittamista niin mikä on sitten rääkkäämistä?
Samassa lehdessä oli juttu perheriidasta, joka päättyi siihen, että isäntä heitti kaksi "setteriä" kolmannen kerroksen parvekkeelta alas? Mikä helvetti ihmisiä vaivaa? Olis kiva tietää miten ne "setterit" osallistui siihen perheriitaa? Näiden ihmisten naama julkisuuteen niin, että kukaan ei koskaan milloinkaan enään myy/anna heille yhtään eläintä. Olkoon eläin mikä hyvänsä niin rääkkäämisestä kuuluisi joka kerta antaa linnatuomio ja sen verran pitkä, että kerkee miettimään mitä on tehnyt! PRKL!!!