Pohjois-Karjalan Prikaatin puolesta

/ #245 Re: Re: maakunnan edustajat asialle

02.02.2012 14:20

#243: - Re: Prikaatin puolesta koko maakunta

Yhtä mieltä asiasta ollaan, sanomalehti Karjalainen on korostetusti tuonut tärkeitä maakunnan asioita aina esille, mutta miten on kansanedustajien laita, miten tarmokkaasti he ovat yrittäneet ajaa suuria hankkeita ja aluepolitiikkaa, uudistuksia maakunnan hyväksi.  Pakolaiskeskus, metsäkeskus menetettiin, miksi ? ... Kuopioon kyllä siirretään toimintoja , yöjuna ym. tärkeät menetykset, nyt Prikaatin säilyminen samoin tuki  Kiteen jätteenpolttolaitokselle ovat niin kauaskantoisia ja merkittäviä asioita, että näiden puolesta on taisteltava ponnekkaasti ja aikaansaavasti, eikä myönnytykisä ja komromisseja tehden. Nuoret perheet on saatava jäämään Pohjois-Karjalaan, säilyttäkää maakunta vireänä ja elinkelpoisena, nyt on hoidettava asiat kuntoon ja Pohjois-Karjala saatava elämään kaikissa muodoissaan. Kontioranta tarvitsee PRIKAATINSA ja Kitee JÄTTEENPOLTTOLAITOKSEN, prikaati antaa nuorlle miehille arvokkaan ja tarpeellisen ryhtikasvatuksen ja jättenpolttolaitoksen siirtäminen jonnekin muualle kuin Kitteelle olisi myös narutustemppu koko maakunnalle.