Jyväskylän lyseo tulee säilyttää


Vieras

/ #164 Re: Re: Re: Re: Tämä adressi pitäisi luovuttaa tiistaina

06.02.2012 23:43

#160: Joukkovoimaa - Re: Re: Re: Tämä adressi pitäisi luovuttaa tiistaina

"Miten OKL:n ja lukiolaisten performanssista Tietotalolla ti 7.2.12 klo 16.45 on tiedotettu ja tullaan tiedottamaan? Monet eivät tiedä edes tästä adressista. Keskisuomalaisessa en ole vielä nähnyt asiasta tiedotettavan. Onko lehdistö kutsuttu paikalle?"

OKL oli kuulemma luvannut lähettää asiasta lehdistötiedotteen mediaan, luultavasti ovatkin sen toimittaneet, mutta enempää tietoa minulla ei asiasta ole... Lehdistöä pitäisi siis kuitenkin olla tulossa. Adressista olen (muistaakseni) yhden ainoan kerran nähnyt Keskisuomalaisessa jonkin maininnan "Ei suurlukiolle" -blogin nettiosoitteen antamisen yhteydessä (www.suurlukio.blogspot.com). Sen lisäksi ihmiset ovat vain kuumeisesti yrittäneet mainostaa tätä adressia verkostoilleen sosiaalisessa mediassa ja sähköpostitse... On vaikeaa saada näkyvyyttä mediassa. Lukioverkosta on kyllä keskusteltu paljon, mutta esim. läheskään kaikkia mielipidekirjoituksia ei ole julkaistu...

Tämä performanssi on (näin minulle on kerrottu, kun en itse ole ollut sitä työstämässä) jotenkin suunniteltu pienemmällä porukalla tapahtumaan sisätiloissa, mutta kaikki lukiolaiset ja OKL-läiset ovat enemmän kuin tervetulleita Tietotalon isojen lasi-ikkunoiden ympärille talon ulkopuolelle osoittamaan massavoiman kautta, että päättäjät ovat suurennuslasin alla.

Toivottavasti paljon ihmisiä tulee paikalle!