Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2337 Mielipiteeni!

29.10.2010 01:04

Allekirjoitettu :) Mainitsen vielä ohessa tuntevani sekä kannabista liikaa käyttäviä sekä kohtuudella käyttäviä IHMISIÄ (Ei narkkareita niinkuin sanotte). Liikaa käyttävät ovat hieman hidastoimintoisia ja omaan maailmaansa uppoutuneita koulu- sekä työpaikattomia. Kohtuudella käyttävät ovat koulussa,jatkotutkinnossa tai työssäkäyviä ihmisiä jotka eivät sauhuttele kuin vapaa-ajalla eikä heidän elämässään ole mitää vikaa. Alkoholia käyttävillä kavereillani sen sijaan on oikeudenkäyntejä jo 16 vuotiaana agressiivisuuden ja päällekarkaamisten takia.
Palatakseni vielä kannabikseen, tunnen ihmisiä jotka ovat saaneet H-Merkinnän ja ovat tekemisissä oikeuden ja lakien kanssa vain suomen lakien takia, ei siis mitään vaarallista tai yhteiskuntahaitallista, paitsi että hallinto tuhlaa aikaa tämmöisten tapausten takia.
Ajatelkaapa järkevästi, Jos olisitte poliisi, kävisitte paikallisella koululla tarkastuskierroksella nuorsion takia kumman valitsisitte?

1. Siellä istuu 5-6 nuorta tyttöä ja poikaa hieman pilvessä ja pitävät hauskaa ja naureskelevat toisilleen.
2.Siellä on 5-6 nuorta humalassa ja juovat "kovina" viinaa, suuttuvat ja tuuppivat toisiaan kalliolta yms? Lyö toista koska luuli tämän flirttailevan tyttöystävälleen, jopa parasta kaveriaan?
(Puhun perjantaista - Lauantaista)

Molemmat, sekä alkoholi että kannabis on liiallisessa käytössä haitallisia, se on ihmisen oma valinta miten tahtoo elämänsä elää. Joku on puhunut siitä että esim. perhesuhteet kärsivät jos mm. äiti on aivan pössyissä koko ajan. entä jos äiti on alkoholisti ja on kännissä koko ajan? ei tätä voi verrata. Molemmat ovat 100% vääriä. Vaikka kannabiksesta tuskin päällekarkaamisia tuleekaan mutta molemmat pilaavat sosiaalisen perhe-elämän liiallisessa käytössä joten onko sillä sitten väliä käyttääkö kannabista vai alkoholia, OSATKAA SANOA EI!

Toivon saavani negatiivisia ja positiivisa palautteita :)
Kirjoittanut: 16,5 Vuotias nykypäivän nuori.