Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja

Tiina Heikkinen
Vieras

/ #565 Tuomari joko empatiakyvytön tai vähä-älyinen!

29.10.2010 11:04

"Oikeus perusteli päätöstään sillä, että koiran vammat olivat syntyneet kertaluontoisesta kurituksesta." Hei HALOO!! Ihminen joka roikottaa lemmikkiään parvekkeelta viisi tuntia, koituipa sille siitä vammoja tai ei, ja tässä tapauksessaha kuristuspanta oli syöpynyt syvälle ihoon (puhumattakaan henkisestä kärsimyksestä ja paniikista mikä koiralla on täytynyt olla), ei VARMASTI kohtele sitä muutenkaan hyvin. Jonkinlainen empatiakyky täytyy puuttua että ylipäänsä kykenee tekemään tuollaista toiselle elävälle olennolle. Kyllä on tuomarin täytynyt olla jotenkin vähä-älyinen jos ei tajua että varmasti koiraa kohdellaan muutenkin kaltoin, jos ei kerran viiden tunnin kiduttaminen ole jo tarpeeksi. Elinikäinen eläintenpitokielto näin vakavasta rikkomuksesta pitäisi tulla laakista, eikä jäädä odottamaan mitä kivaa se koiralleen seuraavaksi keksii!!!