Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja

veera
Vieras

/ #575 Koira pois vaan

29.10.2010 12:05

Ihmettelen itse sitä, että miten koira on kerennyt roikkua parvekkeelta 5 tuntia. En ole lukenut asiasta muualta kuin Iltiksen sivuilta, joten voin olla hieman "uutispimennossa" tapauksesta. Mutta eikö kukaan huomannut koiraa aiemmin? Vai eikö apua saatu heti ekan silminnäkijän sitä soitettua? En tunne Amerikanbulldoggia rotuna, mutta voin kuvitella, ettei kyseessä ole helppo koira. Jos omistaja ei osaa kouluttaa koiraa oikein syntyy ongelmia. Jotkin uros koirat rodussa kuin rodussa yrittävät ottaa silloin tällöin johtajan paikan laumassa. Tällöin omistajan tulisi tietää miten "selättää" koira ilman fyysistä kuritusta! Itsellä on kaksi hyvin voimakastahtoista uros koiraa ja lyhyt pinna. Tiedän mitä on menettää hermo koiran käytöksen takia (uhmaiät), mutta minä rakastan koiriani, enkä voisi ikinä kuvitella satuttavani heitä.