VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Peikko

/ #2371 Kiistäminen kiivastuu

22.02.2012 22:07

Ihan jopa ilman nimimerkkiäkin uskalletaan syyttää valehtelijaksi jne. Todellista ja aitoa aktivismia parhaimmillaan! "Murhaavat koiranhalaajat peittelevät rikoksiaan." Antaas tulla näyttöjä, jotain muutakin kuin Virallista Totuutta. Metsästäjillä on siis kaksi kestovaletta ? Tuossa lainausmerkkien sisällä on ihan riittävästi itse kirjoittamaasi tekstiä kumoamaan omat väitteesi. Aina vaan paksumpaa tuubaa väännetään oman mielikuvitusmaailman tueksi täysin ilman mitään muuta kuin cityvihreään hysteeriseen tappametsästäjäpropagandaan perustuvat psykoosit. Teillä villeniinistöillä on metsästykseen liittyen paljon enemmän kuin kaksi kestovaletta, teillä on PELKKIÄ kestovaleita. Minä olen käynyt Helsingissä, oletko itse osallistunut tai ollut seuraamassa luvallista jahtia ? Väitän, että et ole, joten kaikki tässä keskusteluketjussa esittämäsi voidaan sijoittaa sinne, minne se kuuluu: sontapuheisiin. Kokemusperäisesti tiedän, että nämä "aktivistit" ovat kuin erääseen etniseen vähemmistöön kuuluvat: maa, jossa ei ole käyty: työmaa, rehellisyys: siis mikä?, valhe = vakiokäytäntö.