Kannabis lailliseksi

SiRSmOkeALoT

/ #3455 Tulee laillistaa

09.03.2012 16:49

Tuollainen lapsellinen kriminalisointi kuuluisi tunkea johonkin reikään mihin aurinko ei paista. En tarvitse uusia vanhempia kertomaan ja moralisoimaan onko tekoni oikein, enkä näe mitään järkeä siinä, että ihmisiä rangaistaa asioista joista he pitävät. Kaikke te kullin venyttäjät jotka inisette täällä, että kieltolakia pitäisi ylläpitää - haistakaa pitkä ruskea *tahra*. Käyn töissä, maksan veroni, olen orja niin kuin kaikki muutkin, joten miksi minun tulee kärsiä omasta nautinnostani joka ei vahingoita ainuttakaan ihmistä ympärilläni - vaan enemmän auttaa minua huomioimaan sellaisia asioita joita en ole aikaisemmin ymmärtänyt tai tajunnut. Miksi alkoholia litkiviä narttuja ei rangaista, mutta meitä pajapäitä laitetaan telkien taakse? Kertokaa mikä logiikka tässä on? Huumeita tulisi vähentää? Kaikki huumeet pitäisivät olla laillisia ja opetettava niiden haitoista, kuin se, että ongelmat ratkaistaan paiskomalla ihmiset linnaan ja koko ongelma jätetään ratkomatta. Lapset, kasvakaa aikuisiksi. Te ette tiedä mistään, mistä te puhutte, olette täällä vain propagandan omivia mielipiteenjakajia... Suomessa ongelma on juuri tämä pienen heikon mielen manipulointi, propaganda ja uskominen siitä mitä media sanoo mistäkin. Se on kumma, ettei nämä aivottomat tohelot osaa käyttää internettiä ja oikeasti tulla OMIIN johtopäätöksiin "Hei ei se olekkaan ihan niin kuin mitä on sanottu". Minulle kerrottiin koulussa, että jos poltan ganjaa - luulen itseäni linnuksi ja hyppään kerrostalon katolta alas. SUOMEN SUPER HUUMEVALISTUS. 6 vuotta takana eikä kertaakaan ole sellainen olo tullut tai unohtanut mitä ympärilläni tapahtuu, masentaa vain tälläinen typeryys, että syyllistetään syyttömiä!!! Miten olisi jos teitä kaljaa kittaavia kännissä örvelteleviä pellejä rangastaisiin juomisesta? Aika naurettavaa? Niin minustakin, sama pätee myös kannabikseen.

Ja ihmetyttää muutenkin, että miksi n. 100 miljoonaa euroa annetaan rikollisten käsiin, eikä siitä tehdä valtiolle tulonlähdettä, jolla ratkastaisiin monta aukkoa, esim. terveydenhuoltoa sekä uusia työpaikkoja! Siis, ihmiset ajattelet asiaa näin: He ovat narkomaaneja ja kuuluvat telkien taakse. Annetaan rikollisuuden kukoistaa ja laitetaan ne meidän rahat niiden ihmisten taskuihin, ketkä kannabista myyvät. Te ketkä täällä puhutte, ette todellakaan tiedä millaiset naurettavat markkinahinnat kannabiksella tällä hetkellä ovat ja kuinka HELPOSTI ja paljon ihmiset takovat siitä rahaa! Tälläinen pitää loppua!!!!! Se, että te kannatatte lain ylläpitoa, kannatatte myöskin huumeliigoja ja rikollisuutta. Te ihmiset, jotka kiellätte nämä päihteet meiltä veroja maksavilta ihmisiltä, oletteko koskaan miettineet, että juuri te olette niitä jotka antavat tämän huumekiertokulun jatkua? Kannabis ei ole Gateway-drug. Järjestelmä vain tekee siitä sellaisen, koska useimmat huumekauppiaat eivät myy ainoastaan kannabista. Jos te nyt miettisitte edes hetken järjellänne ja lopettaisitte vastustamasta tulevaa, niin huomaisitte, että laillistamisella on enemmän hyötyvaikutusta, kuin negatiivista vaikutusta. En puhu nyt päihdekäytöstä, vaan lääketiellisestä menetelmästä. Kannabis on tunnettu LÄÄKEKASVI, joka auttaa aikamoneen sairauteen - sen sijaan, ihmiset haluavat vetää lärviinsä lääketehtaiden tuottamaa pjsk**, jotka sisältävät erilaisia huumaavia aineita - mutta hei, nehän on lääkkeitä niin niitä on OK vetää?

Tutkikaa asiaa, ennen kuin selitätte täällä jotain mistä, ette tiedä hevonpätkääkään! Se ei riitä, että luet yhden sivun tekstiä ja luulet olevasi asiantunteva professori, jos oikeasti haluat puhua asiasta, niin lueppas useampi artikkeli, käy läpi USEAMPI lähde ja paneudu asiaan ajatuksella. Mieti, voitko päivittää hieman ajattelutapaasi vuodelta nakki ja peruna tulevaisuuteen, nähdä asiat vähän erilaiselta taholta? Ottaa se pää sieltä jalkojen välistä vihdoinkin pois ja ymmärtää, että eivät ne ihmiset mitään rikollisia ole tai haitaksi kenellekkään! Päinvastoin, kannabiksella tuntuu olevan paljon positiivisempi vaikutus ihmisiin kuin alkoholilla. Eivätpähän ole ihmiset enää aggressiivisia, eivät halua tapella tai vahingoittaa toisia tosin kuin alkoholilla. Poliisin resursseja tuhlataan aivan täydelliseen schaibaan kun tuolla pitää kännissä tehdä kaikkea tyhmää. Kuinka moni pajaripää sekoilee kaupungilla? En kyllä tiedä ketään, ei millään pahalla :D Ja jos te ihmiset jotka olette ekaa kertaa koittaneet pajaria kännissä, niin PLEASE GIVE ME A BREAK. Alkoholi ja kannabiksen käyttäminen eivät kulje käsi kädessä, turha sitä pajaria syyttää kun olet niin idiootti, että ympärihumalassa sitä pitää lähtee testaamaan! FAIL.