Adressi kristillisten arvojen ja uskonnonopetuksen puolesta

Anna Nummela
Vieras

/ #328 Otetaan peräsin pois ja ihmetellään sitten miksi vene ajelehtii kaikkien tuulien heiteltävänä

17.11.2010 10:04

Lapset eivät tiedä omasta kristinuskostamme juuri mitään. Suomi on ollut juuriltaan kristillinen maa ja sen hyvinvointi on perustunut kristillisten arvojen noudattamiseen. Maallistuneista suomalaisista suurin osa kuuluu yhä kirkkoon ja muihin kristillisiin seurakuntiin. Silti Suomen kouluista on yritetty poistaa jopa juhlien juhla, joulun vietto, muslimien ja muiden uskontojen edustajien mieliksi.

Esim. muslimimaissa ei tällaiset kommervenkit vähemmistöjen miellyttämiseksi tule kuuloonkaan, hehän toistuvasti tiedottavat tavoitteenaan olevan Euroopan islamilaistaminen. Se käykin helposti seuraavan sukupolven aikana, kun lapset ovat täysin pihalla jopa kristinuskon alkeista ja vanhemmat sitä kilvan väheksyvät. Kaavut käyttöön vain Suomessakin, eukot pois yliopistoista ja työelämästä kotiin lisääntymään ja hellapoliiseiksi lapsikatraalle; sharialaki länsimaisen lainsäädännön tilalle, ja suu kiinni - tai olet päätä lyhyempi. Johan tätä demokratiaa, hyvinvointia ja sananvapautta on ollutkin, nyt kilvan rapauttamaan sen perustuksia ja poistamaan kouluista vähäinenkin tieto kristinuskosta ja sen hedelmistä länsimaiseen lainsäädäntöön ja oikeuskäsityksiin.