Pakkoruotsi pois

Pallo Kala
Iisalmi

/ #85 pakkoruotsi.....

30.05.2007 13:22

No siis, onhan se aivan jarjetonta pakottaa suomalaisia puhumaan ruotsia sen takia etta ne ruotsalaiset on asuttanu suomee 700 vuotta sitten. ne ihmiset ketka himoo tuota kirottua kielta, saa minun puolesta painua sinne ruotsiin ja viettaa hela perseseksia niitten kanssa, ei hirveesti minua paina. Ja minusta pakkoruotsi tulisi sijoittaa valinnaisiin kieliin niinkuin venajat ja espanjat.
ja siis siis kuka anyway haluaa opiskella PAKKOruotsia?


Tassa viela toinen mielipide, toiselta ukolta joka lukee tata adressia.

Suomessa ei parjaa jos osaa Pakkoruotsia, kun suap turpaansa! En ole koskaan kuullut etta pakkoruotsia puhuttaisiin Livena suomen puolella. Venajaa taas puhutaan lahes joka paiva, laskettelukeskuksissa ym. Venalaisia on paljon suurempi prosentti kuin ruotsalaisia muualla kuin rannikko alueilla. Oon saatana lukenut 7 vuotta pakkoruotsia enka koskaan joutunut kayttamaan sanaakaan. Vittu etta minua vituttaa tama homma. Puhukoot rannikko-apinat pakkoruotsia niin paljo ku maha ruskaa, minua e kiinnosta vittuaakaan. En puhu pakkoruotsia sanaakaan enka puhu. Minulla ja muilla Kunnon Suomalaisilla on aito asennevamma opiskella paskaa turhaa minimaalista kielta turhan takia. Suomessa et parjaa ilman suomenkielen taitoa. Ottakaa hylsyt pakkoruottista ja panostakaa Suomeen. Ottakee vaekkapa tuota aeto Savon kielen viantamisen kurssilo jos ette sita jo ossoo, kahtokeepakunpa vuan niinpa onkii ett se se on palajo ja pialle tarpeellisempoo ku tama teijjan lankyttama pakkoruotti... PERKELE!!!!!!!!!!!!!! Ryssat on sentaan rehtija kansoo, aena hyokkeevat tanne ja ottaavat turpaansa, kun vittuuntuuvat, se se on rehtia henkea, kunnon rahinata nii ei tarvii turhaan kielilla kaava sottoo. Saatanan mamman lillla pojat hurrit saatanat kun eivat uskalla kunnolla rahista knu pittaa paska kielta ja sivistysta muille tyrkyttaa.

vuan oottekopa ehkapa kuullu vanahoo sanontoo: Sen joka sivistysta tyrkyttaapi, akkia nikkeli myrkyttaapi!!! NIIN SE KAYP HURRILLEKKIN, sanokeepa sitten minun ja velmies vilho tervajevitsin sanoneen! HOI!

Vittu etta vittuttaa, elaa paskan lain kynnen alla. Pakkoruotsi pois, sita ei taysjarkinen tarvitse mihinkaan!

Terveisin, "TNT" Tervajevits.

Pee as. Vittu ett' vituttaa tama nappis josas ei oo kunnnon kirjaimia mika lie hurrin tekele tamakii saatana. Paska ku volvo.