Kannabis lailliseksi


Vieras

/ #3486 Re: Idiootit!

22.03.2012 09:01

#3453: jeesus kristus - Idiootit!

Kyllä, meistä tulee ja on tullut paljonkin. Luuletko ettei yksikään korkeamman viran omaava henkilö käytä kannabista, tai muita laittomaksi määriteltyjä päihteitä? Olen itse ylempi toimihenkilö, vastuullinen ja muutenkin lainkuuliainen veronmaksaja. Ikää kohta 30 vuotta, kannabista käyttänyt säännöllisesti kohta vuosikymmenen; ei mitään haittavaikutuksia, päinvastoin. Olen huomaavaisempi, empaattisempi ja rakastavampi. Työssäni tarvitsema abstrakti ajattelukyky paranee muutaman hatsin jälkeen; kannabistakin voi ottaa kohtuudella.

Ainut tapa muuttaa yhteiskuntaa ja yleistä mielipidettä on tuoda totuutta julki ja sanoa suurin väkijoukoin kuinka harhaanjohtavaa ja vahingollista nykyinen huumevalistus on. Nuoret tulevat kokeilemaan moniakin asioita ja näen itse kieltolain olevan syy tähän ns. Gateway-drug teoriaan; he kokeilevat kannabista ja huomaavat propagandan olleen p*skapuhetta. Sillä kannabista saa vain diilereiltä, jotka tarjoavat myös muita päihteitä, tulee helposti pohdittua mistä muusta on koko elämä kusetettu jolloin nuoret ajautuvat myös muihin päihteisiin.

Itse kokeilin myös nuoruudessani muita päihteitä, mutta hyvän itsekurin omaavana en jäänyt koukkuun. Kannabikseen ei tule addiktiota, siihen tulee tapa. En saa vierotusoireita jos olen viikkoja tai kuukausia polttamatta. Kahvista? Voi kyllä.