Kannabis lailliseksi

vihti

/ #202

04.06.2007 16:43

hohhoi, taidetaan me "nistit" olla terve järkisempiä kuin nämä ns. terveet tallaajat, mitä täs tullu luettua niin näyttää siltä että nämä vastustajat luulee että kaikki kansalaiset ryntää sinne lähi siwaan ostelemaan hamppua, eiköhän se ole niin kuin tähänkin asti että ne käyttää jotka käyttää, miellummin poltan kuin juon itseni semmoseen kuntoon että en muista missä olen ja mitä tullu tehtyä.

terveelisempää ku viina sentään, kaveri muuttunu huomattavasti hampun polton aloitettuaan, ennen joi kaljaa ja kossua ja örvels minkä ehti,paljon mukavempaa nyt keskustella sen kanssa järkevästi asioista parin sauhun jälkeen, tuskin sentään coffee shoppeja tarvitse rakennella ainakaa ihan heti täälä kumminki on ihmisiä jotka on aika negatiivisella asenteela menossa.

ja mistäköhän nämä hyvät ihmiset on saanu päähänsä hampun ja väkivallan yhteydet?
kyllä se kaveri joka on baarissa muutaman drinkin ottanu lähtee sitä tappeluaan hakemaan jos joku vähän tönsäsee ohi kulkiessaan jossain tungoksessa ku kaveri joka polttanu jointin.
ottaisitte asiasta selvää ihmiset(en ole ensimmäinen joka näin sanoo) nyt ei ole kovin vaikeeta kun nenän alla on muutama linkki!

mutta kävi miten kävi allekirjoitan.

peace.