Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Vieras

/ #193

12.04.2012 22:34

Kyllä täällä on tonttuja liikenteessä! Mitä te lapsilta mitään kysytte tai muistelette omia kouluaikojanne. Tässähän ei ole siis kyse, koettakaa nyt ymmärtää, opettajan opetuksesta tai siitä onko hän hyvä vai huono opettaja itse musiikkia opetettaessa. On kyse opettajalle kuuluvasta ja määrätyistä tehtävistä joita Juri ei hoida asiaan kuuluvalla tavalla eli ei tee työtään. Työn kuvaa ei määrittele edes täällä niin kovasti mainitut Vaasassa asuvat hyväveli-verkoston jäsenet vaan ihan laki, jonka alla opettajien, niin kuin muidenkin palkkatyössä käyvien ihmisten virkaehtosopimus makaa.
Ei kai lääkärikään voi kovin montaa leikkausta ilman irtisanomisuhkaa tehdä, jos hän jättää operaatioissa useita toimenpiteitä tekemättä. On kyse säännöistä, joita ihmisten tulee noudattaa. Ne on sinetöity erilaisiin sopimuksiin jotka ovat päivän selvää ammattitaitoiselle ihmiselle. Opettajat ovat kyllä totta vie näistä tietoisia ja se joka niitä rikkoo, sahaa omaa oksaansa.