VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

metsästäjänainen

/ #3117

12.04.2012 22:51

"Näin on asianlaita,että kaupunkilaisilla on enempi tietoa kuin jollain tyhmillä maalaisilla.Tunnen kyllä montakin erittäin hienoa maalaista,jotka on niin fiksuja etteivät ne tämmösille tyhmille palstoille kirjottele.Mukava näillä kirjoituksilla saada jotkut teistä puhiseen raivosta kun susia puolustaa.Siinä näkee teän raivoamisen.Kirjoitan just siksi!"

Luulisinpa kuule, että tänne kirjoittevilla maalaisihmisillä taitaa olla ihan syykin, itse en kirjoittele mihinkään muille palstoille, mutta tämä aihe koskee minua ja erityisesti koirieni elämän kestoa. Raivoamisesta tuskin on kyse, enemmänkin sananvapaudesta, itse ainakin tahdon kertoa näkemykseni ja jakaa mielipiteet muiden ihmisten kanssa, tosin suoraa sanottuna Etelä-Suomessa ikänsä asuneiden mielipiteitä en pidä kovin suuressa arvossa, kun ei asia edes heitä koske, he suojelevat susia, joiden luonne on heille täysi arvoitus. Näin näen asian itse, miten sinä näet maalaisihmise tyhminä? Miksi?

Pakko mainita, Etelä-suomesta saa lähes aina töitä, kun kertoo olevansa maalta, vaikka maalaiset ovatkin niin tyhmiä. :) Etelä-Suomessa narkkarit, rikollisuus ja kiire on kolme päällimmäistä asiaa. Näin näen asian.