VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

metsästäjänainen

/ #3129

13.04.2012 19:34

No saapa nähä, voi hyvin piankin susi sen suurnautserin viedä, onkohan silloinkin vielä sama mielipide, että susi ei ole koiralle vaarallinen?

Miksi sudet ovat tappaneet koiria, jos ei kerta ne ole koirille vaarallisia? Pihastakin hakeneet koiria...

Hyvin puhui myös tämä nainen, perheenäiti ( ei muista nimeä), kertoi parikin tosiasiaa, kuten sen että metsästäjät siellä metsässä liikkuvat ja susikannan suuruuden tietävät.

Ministerikin näytti myöntävän, että ilman EU:ta asia voisi olla toisin (tosin kyllä ne puhuu, mutta toinen juttu puhuuko totta)

Tosin harmittaa, että tämä adressi keskustelussa ei tullut tarpeeksi esille.

Mielestäni nyt olisi aika mielenosoitukselle ja tuoda tämä adressi ihmisten tietoon, tiedän, että maaseudulla ihmisiä on yli 50 000, jotka susien kaatolupia tahtovat lisää.

Itselläni ei ole tietoa tai taitoa järjestää mitään mielenosoituksia, mutta luulen, että Markolla siihen varmasti löytyy taitoa?

Pakko myöntää, että joka päivä täällä käyn katsomassa monta nimeä on tullut lisää. En voi mitään, että koirani ovat minulle niin tärkeitä. :) Nuorempi on vasta 8kk ja on todella vahva viettinen, ei se ole onnellinen, jos ei saa metsästää. Kaikkea on elämässä minulle käynyt ja itseni kuolemaa en pelkää, koska se on kahdesti lähellä käynyt, mutta yli kaiken pelkään koirieni kuolemaa, se musertaisi minut, vaikka vahva ihminen kuulema olenkin, silloin ei millään enää olisi väliä. Joskus ei millään jaksaisi aamu neljältä herätä ja koiria lenkille lähtiä viemään, mutta en osaisi elää ilman niitä.

En tiedä onko normaalia rakastaa koiria näin paljon, mutta rakastan juuri näitä kahta, jotka tuossa vieressä toljottavat, Parhaat ystäväni.