Adressi kristillisten arvojen ja uskonnonopetuksen puolesta

toivoa on
Vieras

/ #449 Uskonnon opetus on tarpeellinen.

24.11.2010 22:29

Uskonnon opetus koulussa, sen ensimmäisistä vuosista viimeiseen on tosi tärkeää. Näkeehän sen,miten nuoret ovat hajalla, kun kaikkia elämän hyviä arvoja poljetaan. Tilalle tuodaan rumat,siveettömät tavat. Ne tulevat esille lehdissä, televisiossa, radio-ohjelmissa. Lapsilla ja nuosrilla ei ole elämässä turvallista perustaa, jos kristillisen uskonnon opetus viedään pois.Jos edes kouluissa säilytettäisiin Pyhän kirjan, raamatun tietous. Siinä olisi pohjaa elämälle.Minä pidin uskontotunneista koulussa ja toivoisin, että lapsenlapseni saisivat tutustua ja tuntea koulussa kristillisen elämän perusarvoja. Onko ollut totta, että aikoinaan teiniliiton vallanneet julistivat:" Kun saamme kansan moraalin alas, koko kansa on meidän." Sitäkö on tämä julkinen moraalittomuus?Huolestuttavaa lasten ja nuorten epätoivo elämässä.Koko kana rarvitsee uskoa elämäänsä eli todellista kristillisen uskon opetusta kouluun.