wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Pekka Hiljanen
Joensuu

/ #457 Taitaa olla jo aika vanha kommentti mutta kuitenkin...

15.06.2007 17:37

"ärsyttääkseni. se on kiva löytää ihmisiä jotka fanaattisesti puolustaa jotain sellasta jossa ei oo mitään järkeä. tää paikka on psykologin unelma... häiriintyneitä, fanaattisia, väkivallasta kiihottuvia... jne. mikäs sen kiinnostavampaa mun kaltaselle henkilölle joka parhaansa mukaa tutkii aivohäiriöitä ja vastaavia??"
Ehkäpä ei olisi kannattanut ihan sivuuttaakaan sitä "hanki elämä" juttua niin nopeasti kuin teit...Ihan noin omien tuttujen sanojesi kautta: "Se ei ollut loukkaus vaan hyvä vinkki jota kannattaa käyttää"

Juot piimää ja kuuntelet MITÄ musiikkia?....Joku tyyppi voisi pitää noita jo silkan homouden/nörtteyden merkkinä, en kuitenkaan itse ole niitä tyyppejä...

Jos ketään ei sun mielipiteet kiinnosta, niin aika turhaan kirjoittelet...

Sori, oli pakko kirjoittaa näistä vanhoista kommenteista, ne oli vaan niin tyhmiä...siis ei herran jestas tuo kuulostaa niin nörttimäiseltä...
Tietysti on ymmärrettävää että "NERDS" eivät ymmärrä wrestlingiä kun ei sitä omaa lihasta yleensä kovin paljoa löydy.

Meni hiukan asian vierestä mutta asiasta sen verran, että olen samaa mieltä: WWE pitäisi saada takaisin suomen telkkariin, katsoja luvut siinä nousisi.