Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Vieras

/ #376 Re: Re: Re: Re: Re:

29.04.2012 11:30

#355: - Re: Re: Re: Re:

Jurihan on aina hoitanut Annen (aikoinaan myös Ritvan) kanssa nämä konsertit, tutkinnot yms. Homma on pyörinyt näiden kolmen opettajan ympärillä vuosikymmeniä. Ensin Ritva pois, pärjättiin ehkä jotenkuten, mutta olennainen osa opetuksesta jäi puuttumaan. Nyt kun ei ole enää Juria niin homma hajoaa käsiin kun tukipilari vietiin. Kukaan muu koulun opettaja ei ole juurikaan vaivautunut laittamaan tikkua ristiin musiikkiluokkien hyväksi. (En sano että olisi välttämättä pitänytkään kun olivat tavallisien luokkien opettajia, pointtina siis se että nämä kolme opettajaa ovat pyörittäneet käytännössä kolmistaan tätä toimintaa) Ja sitten vielä väitetään että Jurin potkut eivät vaikuta musiikinopetuksen laatuun... Haloo!? Kun otetaan huomioon että oppilailta jää väliin kevätkonsertti, nokkahuilututkinnot, kuorokilpailut, herää kysymys että tunnetaanko tätä musiikkiluokkien toimintaa ollenkaan opetusviraston/päättäjien kesken. Asia ei kuitenkaan ole vielä ohi! Toivon paljon voimia Jurille, Annelle sekä myös kaikille alakoulun oppilaille jotka ovat joutuneet myös kärsimään tässä sotkussa.