Nuuskan myynti lailliseksi Suomessa!

Vieras

/ #388 Entinen polttaja, nykyinen nuuskaaja

09.05.2012 00:04

Lopetin kolmisen vuotta sitten tupakoinnin nuuskan avulla. Myönnän, nikotiiniaddiktioni ei ole hävinnyt mihinkään, vaan olen vain siirtynyt eri tapaan käyttää tupakkaa. Paras vaihtoehto kaikista olisi varmaankin olla käyttämättä tupakkaa missään muodossa, mutta nuuskaan siirtymisen jälkeen olen tuntenut oloni huomattavasti terveemmäksi kuin ennen. Ilman nuuskaa polttaisin varmasti vieläkin, sillä pidän nikotiinin tuomasta hyvän olon tunteesta kovasti. Yli kahteen vuoteen en ole polttanut henkäystäkään, vaikka välillä on ollut lähellä, kun nuuskaa ei ole ollut saatavilla. Näistä puutostiloista olen selvinnyt nikotiinipurkan avulla (on muuten erittäin hyvä, että sitä saa nykyään ruokakaupoista). Toistan, terveellisintä olisi varmasti olla käyttämättä tupakkaa missään muodossa, mutta otan paljon mieluummin nuuskan aiheuttamat hyvin rajalliset terveyshaitat kuin tupakoinnin kiistämättömät, monilla vuosilla elämää lyhentävät vaarat.