VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Vieras

/ #3779 Löysää puhetta 3774:ltä

24.05.2012 13:50

Pitäisi hänen jäsentää ajatusta itselleen, että elääkö hän haave-, utopia- ja kuvittelumaailmassa (jossa tapahtuu vain positiivisia asioita ihmisille ja susille) vai elääkö hän realiteettien maailmassa, johon kuuluu kaiken muun ohella ihmisen ja jopa sudenkin kuolema.

Henkilön, joka ei elä realiteettien maailmassa, on hyvä hakea itselleen apua ajoissa, ettei joudu sinne hullujenhuoneelle, jonne on muita manaamassa.

3774:n ihannemaailmaan kuulunee myös ihmisoikeudet (vaiko vain susien vapaat oikeudet)? Hän hyväksynee, että ihmisoikeudet kuuluvat kaikille sukupuolesta, ihon väristä, uskonnosta, kulttuurista, asuinpaikasta ym. riippumatta? Edelleen aivan perustavan laatuisiin ihmisoikeuksiin kuulunee turvallisuus (asuinpaikasta riippumatta) paitsi kotona ja pihassa niin myös muuallakin yhteiskunnassa.

Kuuluuko nämä oikeudet myös maaseudun ihmiselle, vai vain pelkästään löysiä puhuvan 3774:n kanssa samaa mieltä oleville kaupunkilaissuojelijoille? Mitä kuuluu sellaisen kansalaisen tehdä, jonka pihasta susi tulee etsimään elävää ravintoa (jota löysäpuheinenkin ehkä vain syö?), ruokaa siis sen tappaakseen? Kuuluuko toivottaa tervetulleeksi, kuuluuko tuoda pikkulapset pihaan, kotieläimiä lisäksi ja toivottaa hyvää ruokahalua? Vai onko oikeus puolustaa tarvittaessa väkivalloin itseään, perhettään, omaisuuttaan? Saattaapi olla, että susi ei ymmärrä puhetta, vaan sitä vastaan on käytettävä väkivaltaa, jota se onneksi vielä ymmärtää.

HERÄÄHÄN BEIBI UNESTASI JA PALAA MAAN PINNALLE!