Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #103 Minä päätän kehostani

04.12.2010 16:12

Minulla on oikeus päättää omasta kehostani, Enkä minä aio elää elämääni vain lääkeyhtiöitä ja poliitikkoja varten. Minun elämäni tarkoitus on parantaa muiden ihmisten elämää, ei riistää keneltäkään. Eduskunta ei edusta kansaa, vaan omaa lompakkoaan. Lääkeyhtiöt mielellään maksavat ja kulevat tällaisia hysteerisiä päätöksiä, sillä lailla pakottaminen takaa tulot. On siis lopetettava tällaisen toiminnan minkäänlainen puolustaminen, rahallinen tai sotilaallinen. Parempi tuottaa valtiolle, joka meitä arvostaa. Suomi ei ansaitse tukeani. Valloittakoon ken haluaa, tai rypeköön köyhyydessään. Päättäjät ovat sen touhuillaan ansainneet.. vielä kun joutuisivat siitä vastuuseen, mutta ei. Minä en jää riistäjien vaippoja vahtamaan eläkeiällään.

Suomella on asiat hyvin, väitetään.. Suomi OY:llä ehkä, mutta kansalla ei. OY juhlii kun kansa kärsii. Lottovoitto oli syntyä Suomeen, mutta Suomi OY vie rahasi, vapautesi ja terveytesi.