Ei pakkorokotuslaille

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ei pakkorokotuslaille.

Helena
Vieras

#101 VAIN HALLITUS JA KANSANEDUSTAJAT ROKOTETAAN

04.12.2010 15:39

Että vielä tällä vuosituhannella on törmättävä luottamustehtäviin valitsemiemme ihmisten pöyristyttävään ylimielisyyteen ja korruptoitumiseen! Näin me saamme taas kerran nähdä, kuinka PAREMMUUDEN ILLUUSIO ON TARTTUVA TAUTI, JOHON EI TUNNU LÖYTYVÄN MITÄÄN "ROKOTETTA" .
Ehdotan pakkorokotusta: THL, lääketehtaat ja Eduskunta. Lääketehtaitten mafia on tullut tiensä päähän.
Ikiliki
Vieras

#102 Pakkorokotus

04.12.2010 15:59

Koska pitää pakkorokottaa ja tilata vastoin tarkempia tietoja,kansalaisten mielipiteestä piittamatta ,tämänkin asian tiimoilta. Itse lukeudun juuri sellaisiin kansalaisiin, että jos minulle pannaan pakko eteen, muutun kuin punaisella vaatteellä härnätty sonni. Tästä rokotteesta ei ole perusteltua varmaa tietoa lääkkeen turvallisuudesta olevan, sanon sille EI.
JV
Vieras

#103 Minä päätän kehostani

04.12.2010 16:12

Minulla on oikeus päättää omasta kehostani, Enkä minä aio elää elämääni vain lääkeyhtiöitä ja poliitikkoja varten. Minun elämäni tarkoitus on parantaa muiden ihmisten elämää, ei riistää keneltäkään. Eduskunta ei edusta kansaa, vaan omaa lompakkoaan. Lääkeyhtiöt mielellään maksavat ja kulevat tällaisia hysteerisiä päätöksiä, sillä lailla pakottaminen takaa tulot. On siis lopetettava tällaisen toiminnan minkäänlainen puolustaminen, rahallinen tai sotilaallinen. Parempi tuottaa valtiolle, joka meitä arvostaa. Suomi ei ansaitse tukeani. Valloittakoon ken haluaa, tai rypeköön köyhyydessään. Päättäjät ovat sen touhuillaan ansainneet.. vielä kun joutuisivat siitä vastuuseen, mutta ei. Minä en jää riistäjien vaippoja vahtamaan eläkeiällään.

Suomella on asiat hyvin, väitetään.. Suomi OY:llä ehkä, mutta kansalla ei. OY juhlii kun kansa kärsii. Lottovoitto oli syntyä Suomeen, mutta Suomi OY vie rahasi, vapautesi ja terveytesi.
Sonex
Vieras

#105 Re: VAIN HALLITUS JA KANSANEDUSTAJAT ROKOTETAAN

04.12.2010 16:55

#101: Helena - VAIN HALLITUS JA KANSANEDUSTAJAT ROKOTETAAN  

http://video.google.com/videoplay?docid=-3609599239524875493#
The Drugging of our Children (Gary Null) (SSRI drug dangers)(Columbine shooting)

Veijo Muttilainen
Vieras

#106 Annatko lääkeyhtiöiden päättää elämästäsi?

04.12.2010 16:59

Laki mahdollistaa maailmanlaajuisesti ajatellen,että keinotekoisestikin aiheutetut pandemiat oikeuttaa "Terhi Kilpien" suositella
pakkorokotuksia valikoiduille kohderyhmille.
Hyvä biologinen ase ajatellen hallituksia jotka ovat vielä tyytyyneet tappamaan ihmiset sotimalla,kiduttamalla,kaupallisilla saarroilla ja katkomalla vääräuskoisilta päät.

Valinnanvapaus on meillä, haluammeko antaa päätösvallan elämästämme kaupalliseen käyttöön
Mieti sitä .....mutta älä kauan ,sillä rokotteista lienee PAKKO tehdä varaus ,ettemme jää kokonaan kansakuntana ilman niitä..eiköhän uusi vuosipandemia ilmestynekkin vauhdittamaan päätöstämme.


Vieras

#107 Otteita adressista "Vaatimus kansalaisturvallisuuden selvityksistä ja nostamisesta"

04.12.2010 17:08

http://www.adressit.com/selvitysvaatimus_kansalaisturvallisuudesta

"Mielestämme Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ei ole nykyisellään riippumaton, luotettava ja läpinäkyvä taho, joka voisi antaa kansallisia lääketieteellisiä ohjeistuksia otettuaan vastaan rokotetutkimusrahaa huomattavan suuren summan monikansalliselta lääkeyhtiöltä.

Lisäksi yllämainitun lakiesityksen esille tuominen sekä H1N1-pandemian villi mediatiedotus on asettanut kyseenalaiseksi nykyisen Sosiaali- ja terveysministeriön toimintakyvyn.

3. Miten kansalaiset ovat suojattuja mahdollisia bioaseita vastaan, esimerkiksi vaarallisten virusten ja nanoteknologian myötä.
Haluamme kuulla oleelliset toimenpiteet, joita tällä hetkellä on aktiivisessa käytössä ja miten kansallista turvallisuutta näiltä osin voidaan lisätä.

5. Kenen tai keiden henkilöiden päätöksellä Pandemrix-rokotetta on suositeltu tutkimattomana alle 3-vuotiaille ja raskaavaoleville ja millä tosiasiallisilla perusteilla. Miksi ihmisiä ei informoitu rokotusten aloituksen yhteydessä, että suojatehoa voi joutua odottamaan 42 päivää tämän ollessa viranomaisten tiedossa.

6. Haluamme riippumattoman selvityksen WHO:n kaikista rahoittajista

Me allekirjoittaneet kansalaiset koemme kansalais- ja kansallisturvallisuuden uhatuksi valtion hallintomme toimintakyvyn heikkouden ja läpinäkymättömyyden vuoksi sekä median aiheuttamien tietovääristymien ja suhteettoman kuolemanpelon lietsomisen johdosta.

Vaadimme valtion hallintoon monikansallisista yhtiöistä ja valtapoliittisista tavoitteista riippumatonta väliaikaista kontrolloivaa elintä, jossa mukana on myös sitoutumattomia kansalaisaktivisteja sekä kansalaisjärjestöjen että pienpuolueiden edustajia."
Vieras
Vieras

#108 Tutkija Yves Delatten avoin kirje peruspalveluministeri paula risikolle 11/11/2009

04.12.2010 17:13

"Kaikella kunnioituksella teitä kohtaan koemme välttämättömäksi nostaa esiin joitakin seikkoja, joihin haluamme saada julkisen ja selkeän selityksen:

1:- ”fogerty international center proceedings -julkaisussa (nro 15) suositellaan suorittamaan geneettisiä ihmiskokeita ”ehkäisevien rokotteiden” varjolla (s. 1102–1103). Yksi tämän dokumentin allekirjoittaneista on nobelisti jean dausset.

2:- 9.3.2009, kaksi kuukautta ennen kuin nk. A-h1n1 epidemia puhkesi, rokotevalmistaja sanofi-aventis alkoi rakentaa uutta, 100 miljoonan arvoista tehdasta meksikoon. Siinä valmistettaisiin ”uutta rokotetta uutta pandemiaa vastaan, kun uusi virus ensin on tunnistettu…”. Tämä viittaa siihen, että ”epidemia” oli etukäteen suunniteltu ja tarkoitus on tällä rahoittaa koko projekti.

3:- who:n kokouksessa roomassa vuonna 2006, kun kausi-influenssaa ja muita influenssoja oli tutkittu 37 vuotta, cochrane-raportissa todettiin, että rokotuksista ei ollut minkäänlaista hyötyä influenssaa vastaan. Rokotteet eivät pysty estämään sitä eivätkä vähentämään iäkkäiden ihmisten kuolleisuutta.

4:- koska tämä uusi virus sisältää sian, linnun ja ihmisen influenssavirusgeenejä, on mahdotonta, että se olisi luonnollinen. Se ei voi olla mitään muuta kuin laboratoriossa luotu virus (teoria, jonka venäläisen tiedeakatemian professori leonid ivachov on vahvistanut), uusi virusantigeeni, jota todennäköisesti on levitetty eri väestöryhmiin eri paikoissa hepatiitti-b-rokotuskampanjan varjolla (mikä esim. Fogerty-julkaisun mukaan on mahdollista).

5:- yhtäkään tutkimusta rokotteiden tehoa voimistavien aineiden (adjuvanttien) myrkyllisyydestä ei ole tehty, tai jos on tehty, tuloksia ei ole koskaan julkaistu. Minkä tahansa rokotteen adjuvantti voi olla lasten diabeteksen, leukemian, autismin tai jopa sekä lasten että aikuisten psyykkisten ja fyysisten sairauksien aiheuttaja.
Runsaasti mediatilaa saaneet, rokotuksen ottaneet julkisuuden henkilöt, ovat rokotteen sijasta lähes poikkeuksetta saaneet plaseboja.

6:- suomen ja 140 muun nk. Sivistysvaltion allekirjoittamassa vuoden 1948 nürnbergin sopimuksessa on kansanmurhan (genocide) kieltävä laki, jossa sanotaan: ”minkäänlaisia lääketieteellisiä toimenpiteitä ei saa tehdä kertomatta potilaalle kaikista mahdollisista sivuvaikutuksista ja haitoista eikä ilman potilaan tai hänen edustajansa kirjallista suostumusta”.

Vaadimme, että käynnistetään välittömästi julkinen, puolueeton ja kansainvälinen tutkinta, jossa selvitetään tämä ”pandemia” juuria myöten. Vastuussa olevat, olivat he keitä tahansa, täytyy asettaa kansainvälisen tuomioistuimen eteen ja heille on annettava asianmukainen rangaistus väärinkäytöstä, väärien tietojen antamisesta, korruptiosta, julkisten varojen ja veronmaksajien rahojen väärinkäytöstä sekä kansanmurhasta.

Lasten ja äitien terveyttä ja lääketeollisuuden intressejä ei saa sekoittaa keskenään

jussi
Vieras

#109 Terveyden ja pahoinvoinnin laitos

04.12.2010 17:21

Tuoko instanssi saisi päättää pakkorokotuksista.Ei kiitos!
ali mäkinen
Vieras

#110 pakkorokotukset

04.12.2010 17:51

lääketehtaat tästä hyötyis,,,,eivät ihmiset
Marjatta Pirtola
Vieras

#111 Pakkorokotukset

04.12.2010 18:33

Todella suuri EI EI EI pakkorokotuksille!!!
tapio ahokas
Vieras

#112 Ei pakkoo rokotuksille

04.12.2010 19:06

Pientä rajaa se EU:n kanssa.
Ihminen voi itse valita hoitonsa.Sanoo
YK:n ihmisoikeus julistus!
Varsinkaan kun rokotus on hyvin epämääräistä
touhua muutenkin.
Johan Savonius
Vieras

#113 Vastustan pakkoja!

04.12.2010 22:24

Kyllä tavanomaiset keinot kuten -lahjonta, kiristys ja ukailu- edellen ovat ykkösinä!
Mirkka Rouhio
Vieras

#114 Omituinen lakiehdotus

04.12.2010 23:15

Tällainen laki riistää ihmisten itsemäärämisoikeuden. Käsittämätöntä. Tämäkö demokratiaa?
Santeri Ilola
Vieras

#115

05.12.2010 01:32

Viranomaiset pyrkivät jo muutenkin holhoamaan ja ennen kaikkea kontrolloimaan täysvaltaisia ja -päisiä ihmisiä perusteetta ja turhaan.
Pakkorokotukset jyräisivät mielivaltaisen törkeästi yli henkilökohtaisen ruumiillisen koskemattomuuden aiheuttaen vielä mahdollisen pysyvän ruumiinvamman tai sairauden, mikäli rokote olisikin sekundaa tai muuten yksilötasolla sopimaton.
Vieras
Vieras

#116 Re: tartuntatautilaki 12§

05.12.2010 01:42

#84: järki käteen! - tartuntatautilaki 12§ 

Muutos koskee siis lähinnä päätöksen (lausunnon) antavaa tahoa. On siis erittäin tarpeellinen adressi.

Eeva Vantaalta
Vieras

#117 Ei pakkorokotuksille!

05.12.2010 05:04

En halua kuullakaan mitään pakot-
tamisesta. Olen koko elämäni ollut
perusterve. 80-luvulla työpaikallani puoliksi pakotettiin ottamaan influenssa rokotus. Otin
ja immuunijärjestelmäni meni täysin
sekaisin. Sain kovan kuumeen jo seuraavana päivänä ja flunssan. Aikaisemmin en ollut juuri sairastanut mitään flunssaa.
Ei edes Aasialaisia. Ne valuivat
ohitseni kuin vesi hanhen selästä.
Vastedes päätän itse mitä saa tehdä.
Mirja Hyttinen
Vieras

#118 Rokotuksista

05.12.2010 08:06

Mikä ihme se mnykyään on, että kaikkiin tauteihin pitää olla rokote! Turhia vastustuskyvyn tappajia!
Vieras
Vieras

#119 Re: Mikä tarkoitus näillä touhuilla on?

05.12.2010 11:33

#6: Mika Sarkkinen - Mikä tarkoitus näillä touhuilla on? 

Sensuuri päällä lääketeollisuuden voittojen maksimoinniksi. Suomi on GSK:n ihmenmaa. Missään muualla maailmassahan ei ihmillä ole järki niin jäässä, ett tarjoavat lapsiaan tässä määrin rokotetutkimuksiin!!

Mielenkiinnolla odotamme, onko THL:lla pokkaa selvittää ja tunnustaan narkolepsialasten sairastumisesta totuus, mikä on kyllä aivan ilmiselvää. Mutta jos tutkimuksen vaiheet on THL:n puolelta tehty salaisiksi kuin myös Pandemrixin hankintaprosessi, joka vuotikin julkisuuteen - ja kas kummaa, olikin isojen poikien kesken sovittu kauppa ilman normaalia kilpaulutusta.

Täällä kans kirves valmiina! :)

Vieras
Vieras

#120 Re: Omituinen lakiehdotus

05.12.2010 11:34

#114: Mirkka Rouhio - Omituinen lakiehdotus 

Tämä on Bilderbergin käsitys demokratiasta: "Me määrätään ja huijataan ja pidetään noita kansalaisia helvetin tyhminä!"

päivi koukkunen
Vieras

#121 pakkorokotuslaki

05.12.2010 14:58

Ihmeelliseltä tuntuu, että tällaisesta asiasta piti oikein lakia ruveta rustaamaan. Onko takana se, kun ei sitä sikapiikkiä kaikki suostuneetkaan ottamaan. Mielestäni on ehdottomasti jokaisen oma asia, ottaako rokotteita vai ei.
Mielestäni asiallinen tiedottaminen mahdollisista tartuntataudeista ja niihin käytettävistä rokotteista on ihan paikallaan. Jokainen voi silloin itse miettiä, ottaako rokotteen vai ei.

Toisekseen, miten lakia valvottaisi, millaisia seuraamuksia tulisi, jos onnistuisi pakoilemaan rokotusta. Tuleeko joku työpaikalle väkisin tuikkaamaan piikin persuksiin. Kouluissahan toki tämä pakkorokottaminen onnistuisi, siitä pitäisivät kyllä terv.hoitajat ja opettajatkin huolen.
Miksi ei voisi enemmänkin painottaa hyvää hygieniaa, ja oman luonnollisen vastustuskyvyn lisäämistä.


Vieras
Vieras

#122 Re: pakkorokotuslaki

05.12.2010 15:29

#121: päivi koukkunen - pakkorokotuslaki 

 Eihän rokotuksia olla tekemässä yhtään sen pakollisemmiksi kuin ennenkään! Sama poikkeusolosuhteita koskeva laki on siis todellakin ollut olemassa jo vaikka kuinka pitkään ja nyt lakiin päivitetään vain se, että nykyinen valvova elin on Terveyden ja hyvinvoinnin laitos eikä Kansanterveyslaitos.

Vieras
Vieras

#123 Re: Re: pakkorokotuslaki

05.12.2010 16:21

#122: Vieras - Re: pakkorokotuslaki 

Vaikea ymmärtää?

Adressi vastustaa lakiehdotuksen pykälää 12. Ja haluaa että se pitää poistaa lakiehdotuksesta ja Nykyisestä laista.

Vieras
Vieras

#124 Re: Mikä tarkoitus näillä touhuilla on?

05.12.2010 16:46

#6: Mika Sarkkinen - Mikä tarkoitus näillä touhuilla on? 

Tosiaan, se on kans tuonelan portti, se mun ulko-ovi niille, kun tulee piikkien kanssa mun iholle.

Kyl rokotukset on muuten ihan ok, mut kyl ihmisel on joku raja itsemääräämis oikeuksiinsa ja mä vedän sen rajan tähän. Kyl mä sen uskon et mut pystytte kylmäks laittaan, mut kannattaa tosiaan laskee sitä, et kuinka monta mä saan teist "sössöttäjist" kylmäks sitä ennen.

Hannele Honkanen
Vieras

#125

05.12.2010 16:53

Ensin osa meistä ihmisistä otti rokotuksen ja sen jälkeen alettiin tutkimaan,mitä haittavaikutuksia rokotteella on.Olin itse vertailurymässä,ilman rokotetta,joten tiedän,mitä kirjoitan.