Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #107 Otteita adressista "Vaatimus kansalaisturvallisuuden selvityksistä ja nostamisesta"

04.12.2010 17:08

"Mielestämme Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ei ole nykyisellään riippumaton, luotettava ja läpinäkyvä taho, joka voisi antaa kansallisia lääketieteellisiä ohjeistuksia otettuaan vastaan rokotetutkimusrahaa huomattavan suuren summan monikansalliselta lääkeyhtiöltä.

Lisäksi yllämainitun lakiesityksen esille tuominen sekä H1N1-pandemian villi mediatiedotus on asettanut kyseenalaiseksi nykyisen Sosiaali- ja terveysministeriön toimintakyvyn.

3. Miten kansalaiset ovat suojattuja mahdollisia bioaseita vastaan, esimerkiksi vaarallisten virusten ja nanoteknologian myötä.
Haluamme kuulla oleelliset toimenpiteet, joita tällä hetkellä on aktiivisessa käytössä ja miten kansallista turvallisuutta näiltä osin voidaan lisätä.

5. Kenen tai keiden henkilöiden päätöksellä Pandemrix-rokotetta on suositeltu tutkimattomana alle 3-vuotiaille ja raskaavaoleville ja millä tosiasiallisilla perusteilla. Miksi ihmisiä ei informoitu rokotusten aloituksen yhteydessä, että suojatehoa voi joutua odottamaan 42 päivää tämän ollessa viranomaisten tiedossa.

6. Haluamme riippumattoman selvityksen WHO:n kaikista rahoittajista

Me allekirjoittaneet kansalaiset koemme kansalais- ja kansallisturvallisuuden uhatuksi valtion hallintomme toimintakyvyn heikkouden ja läpinäkymättömyyden vuoksi sekä median aiheuttamien tietovääristymien ja suhteettoman kuolemanpelon lietsomisen johdosta.

Vaadimme valtion hallintoon monikansallisista yhtiöistä ja valtapoliittisista tavoitteista riippumatonta väliaikaista kontrolloivaa elintä, jossa mukana on myös sitoutumattomia kansalaisaktivisteja sekä kansalaisjärjestöjen että pienpuolueiden edustajia."