Katainen ja Kiviniemi, toimien luvallisuus ja ministerivastuulaki

Kansalainen
Vieras

/ #104

02.06.2012 16:47

Jyrki-Boy ertyissyyniin:

Jyrki Kataisen "menestystarina" alkoi vuonna 1999, kun hänet valittiin Pohjois-Savon Kokoomus ry:n puheenjohtajaksi. Kokouksessa esitettiin seuraavien Kokoomuksen piirijärjestöjen valtakirjat, joissa kannatettiin Jyrki Kataisen ehdokkuutta puheenjohtajaksi. Mitään edellä mainittujen yhdistysten kokouksia ei oltu pidetty, eikä Pielaveden Kokoomuksen Nuoret ry. ei edes ollut yhdistysrekisterissä. Pöytäkirjat ja valtakirjat olivat väärennyksiä. VÄÄRENNYKSIÄ! Väärennyksen edellyttämä tahallisuus ja tietoisuus asiakirjan epäaitoudesta on väärää asiakirjaa käyttäneen Kataisen osalta selvitetty sillä, että pöytäkirjaotteen mukaan hän olisi ollut itse läsnä. Eipä kuitenkaan ollut! Jyrki Kataista ei olisi valittu puheenjohtajaksi, jos kokouksessa olisi tiedetty valtakirjojen olleen VÄÄRENNETTYJÄ. Silloisen kansanedustaja Jyrki Kataisen ura olisi päättynyt väittömästi. Lain mukaan ministerien on oltava rehellisiksi ja taitaviksi tunnettuja Suomen kansalaisia.

Valtakunnansyyttäjänvirasto teki kuitenkin syyttämättäjättämispäätöksen, vaikka se katsoi rikoksen vähäiseksi ja lieväksi väärennykseksi. RIKOS se on kuitenkin ja valtava hyöty! Jyrki Katainen raivasi tiensä puheenjohtajaksi käyttäen VÄÄRENNETTYJÄ valtakirjoja olemattomista kokouksista. RIKOKSELLA saatu hyöty siis Kataisen menestystarina on kansallinen ja oikeudellinen häpeä!

Ei Suomen kansa niin poliittisesti pöljää ole, että nyt kun tämä asia tiedostetaan yleisesti, etteikö siitä seuraamuksia vaadittaisi.

Kesällä 2010 Jyrki Tapani Katainen valehteli Kokoomuksen puoluekokouksissa tehdyistä päätöksistä, väittäen, että puoluekokous ei olisi kannattanut pakkoruotsin poistamista. Asiaa koskeva aloite hyväksyttiinkin ko. puoluekokouksessa. Katainen sumuttaa mediaa ja meitä sumeleimatta. Kun puolueen puheenjohtaja ja maan pääministeri valehtelee jo oman puoleensakin tekemisistä, voidaan aivan perustellusti kysyä, voidaanko hänet mieltää lainkuuliaisena kansalaisena, joka on ministerinä toimimisen edellytys Suomen lain ja kansan oikeustajun mukaan. (?)

Kesällä 2010 Jyrki Katainen osallistui Bilderberg-kokoukseen. Kyseinen kokous on eliitin salaseuran tapaaminen, johon on kutsuttu vain harvoja ja valittuja henkilöitä. Kaikki kokoukset ovat ehdottoman salaisia, eikä niiden sisällöstä kerrota julkisuuteen mitään. On oletettavaa, että osallistumalla tämän tyyppiseen kokoukseen Jyrki Katainen syyllistyy (rikoslain 12. luvun 11§ mukaan) maanpetokselliseen yhteydenpitoon. Kyseinen toiminta täyttää myöskin (rikoslain 13. luvun 3§ mukaisesti) valtiopetoksen valmistelun kriteerit. Tässä yhteydessä (valtionpetos) viittaan myös EVR:n pimittämistä kansalta ja sen tuomaa vastuuta kansalle. Oman vastuun asiasta kuitenkin allekirjoittaneet ovat eliminoineet täysin.

Salaiset asekaupat Israelin kanssa keventää tuntuvasti demokratiaa ja sitä paljon puhuttua läpinäkyvyyttä poliittisissa päätöksissä.

Vuosina 2010 ja 2011 Jyrki Tapani Katainen rikkoi EU:n lakeja (SEUT 125 artikla) ajamalla ja hyväksymällä Irlannin, Portugalin, Kreikan yms. tukipaketit tavalla, josta asioista hänellä on rikosoikeudellinen vastuu. Katainen rikkoo vapaasti EU:n omia säädöksiä vastaan, mutta nyt Katainen (hyvävelijärjeistöineen) on paljastettu ja saatva vastuuseen teoistaan. Sama pätee Kiviniemeen.