VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

/ #4063 Re: Muutamia kysymyksiä voe voelle

08.06.2012 21:39

#4058: voe voe -

Susi ei siis puheidesi mukaan ole mikään ongelma, ja annat ymmärtää, että ne jotka näkevät sen ongelmaksi, ovat psykologin tarpeessa, tarkoitat siis, että heillä on harhakuvia, joilla ei ole mitään yhtymäkohtaa tosielämässä.  Siis pidät koko ongelmaa perättömänä harhakuvana?

Miten selität sen, että tämä keskustelu on herännyt henkiin viimeisen 10 vuoden aikana ja voimistunut tasaisen varmasti koko ajan?  Olisiko johdonmukaista ajatella, että keskustelu on herännyt jostain syystä (jota sinä et ole havainnut - vaikka sokea reettakin näkee asian) eli koetun ongelman vuoksi?  Ei kai se voi tyhjästä herätä (?) niin kuin annat ymmärtää.  Tyhjä ja ongelmaton tilanne ei voi aiheuttaa tällaista mielipideilmastoa vai tuleeko kaikki ilman perusteita?  Mistä ihmisten päähän (16.000 allekirjoitusta eri puolilta Suomea) tulee ongelma, jos sitä ei ole kuten sanot?

Vai onko mielestäsi keksityn ongelman peruste enemmänkin siinä, että metsästäjien ego pitää saada korkealle eläimen tappamisella?  Siis metsästäjät ovat niin verenhimoisia, että he ovat keksineet koko jutun verenhimoisuuttaan saadakseen tappaa? Ja olet sitä mieltä, että metsästäjä on ja kuuluu olla verenhimoinen? Miten sitten selität sen, että yli 10 vuotta sitten (ja 20-30 vuotta) ei puhuttu susiongelmasta (?), vaikka silloinkin oli metsästäjiä (!), ja he olivat mielestäsi verenhimoisia (!), ja heillä oli tämä tarve kohottaa egoaan (!),  tiedoksesi kuitenkin, että silloinhan nimittäin susiongelmaa ei todellakaan ollut.  Eikö metsästäjät olleetkaan takavuosikymmeninä verenhimoisia (tämähän olisi uusi kanta viherpiiperöiltä!).  Eivätkö parinkymmenen vuoden takaiset metsästäjät keksineet tuoda esiin olematonta ongelmaa päästäkseen tappamaan susia?  Olivat vain hiljaa ja tyytyväisi oloonsa?  Oli ne tyhmiä jätkiä ja naisia!

Aika tyhmää tekstiä sinulta, että mitään ongelmaa ei ole, ja että kaikki on metsästäjien mielikuvitusta. Elätköhän ihan kiinni omassa mielikuvituksessasi vai onko pahempi tosiasioille, jos ne eivät tue väitteitäsi.

Voisit yrittää vastata järkevillä perusteilla tai sitten mennä itse sinne psykologille (jonne olet muita manaamassa) lähetteellä, että et ymmärrä selviä tosiasioita vaikka rautalankamallia vääntäisi.