Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #176 Kehosi on sosialisoitu

07.12.2010 17:22

Kehon itsemääräämisoikeus ei sovi nyky kuvaan, eihän kansa saa määrätä kansallisomaisuuksistaankaan. Nyt viranomainen määrää mitä vanhus tai koululainen syö laitoksessa. Hallitus olisi varmasti pitänyt kiinni jätevesilaistakin ilman vaalien läheisyyttä, nyt oli pakko hellittää siinäkin. Alle 15 vuotiaita yrittiin virkamiesten taholta koplata vanhemmilta salaa rokotetutkimuksen massaksi. Kyllä tässä alkaa silmät avautumaan missä kurimuksessa olemme. Tämän rinnalla on pientä se että Soklin miljardien eurojen uusiutumaton fostaattivaranto myytiin norjalaiselle Yaralle muutamalla sadalla miljoonalla. Ja mitä saivat nuo päätekijät. Uusia tehtäviä meidän edustajinamme. Kun kuolet elimesi saa vapaasti ottaa uuden potilaslain mukaan. Joten löytyy käyttöä näille rokotusten (marginaalisille ja virallisesti hiljaa kuolleille) uhreillekin. Rokoteasia on vähän kuin älykkyystesti. Tyhmät ottavat itseensä mitä vain tutkimatta sitä ensin.