Ei pakkorokotuslaille

Natsit tulivat takaisin
Vieras

/ #179 Kokemus auttaa

07.12.2010 18:30

Jotta ymmärtäisit sun täytyisi sairastua tai nähdä joku joka on sairastunut. Kokea miltä tuntuu kun lääkäri ei kirjoita ylös väitettäsi siitä että olet sairastunut piikistä. Kokea miltä tuntuu kun ei saa apua lääkäreiltä ainut apu on luontaishoidot jos on siis rahaa. Kokea kuukausia miltä tuntuu mennä nukkumaan ja katsoa lapsiaan ja miettiä että kuolenko näihin kipuihin ensi yönä. Työskennellä kipeänä. Saada diagnoosi luulotauti tai stressiperäinen oireyhtymä.

Toivon että otat kaikki piikit ja että kohtalo soisi sinulle sen todellisen "ilon# ymmärtää meitä sairastuneita tai vanhempia, joiden lasten ehkä koko elämä on pilalla THL:n ja Lääkeyhtiöiden voitontavoittelun vuoksi. Kiitos kuitenkin rehellisestä mielipiteestä. Niin minä olen tulevaisuudessa vaikka vankilassa ennemmin kuin otan tutkimatonta rokotemassaa itseeni. Tutki itse netistä, sillä media ei tästä kirjoita kuin syyllistää niitä jotka eivät piikkiä halua. Ensi vaaleissa kehoitan teitä nukkuvia uurnille, nykymeno on pelottavaa ja kauheaa perusoikeuksiemme kannalta. Katsokaa mitä lakeja on säädetty tällä hallituskaudella. Ne todella ajavat yksilöiden oikeuksien ja oikeudentajun ohi. Me yksilöt emme näköjään ole enää tärkeitä.