Assembly-tapahtuma kiellettävä

Vieras

/ #235

07.12.2010 19:44

Sakarias Lehtomäki on ehkä hieman väärällä polulla tässä asiassa... ja kun kävin vilkaisemassa face book sivustolta kaverin meininkiä selvästi ei ole kaikki inkkarit kanottissa tällä veijarilla. Itse toimin työni puolesta nuorten kanssa ja yhtenä työkaluna on tietokoneet. Mitä tässä nyt on lukenut adressin alulle panijan kirjoitelmia voisin kirjoittaa pitkänkin pätkän miski assembly on hyvä asia. Itse olen ollut siellä käymässä muutaman kerran ja en voi kyllä allekirjoittaa näit "homo orgioita" tai muutenkaan viinan tai huumeiden käyttöä. Olen myös asunut tapahtuma paikan välittömässä läheisyydessä ja nähnyt millaista nuorisoa siellä liikkuu joten eipä tästä taida sen enempää olla sanottavaa.

Mutta kauas ei tarvitse mennä sakariaksenkaan sillä ihan siinä assembly tapahtuman lähettyvillä on tuo hesperian sairaala josta mies voi saada ihan uudet lääkkeet. Sen jälkeen voi rauhoittua mieli ja jossain vaiheessa saattaapi ehkä aivoissakin jotain liikahtaa.

Lämpimin terveisin entinen mielenterveys hoitaja