Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #182 Re: Näihin kysymyksiin ei ole vastattu! Avoin kirje peruspalveluministeri paula risikolle 11/11/2009

07.12.2010 20:37

#29: - Näihin kysymyksiin ei ole vastattu! Avoin kirje peruspalveluministeri paula risikolle 11/11/2009

Suomeen on perustettu 2009 Suomen kokonaisvaltaisen terveydenhuollon keskusliitto KTKL Ry, joka  toimii täydentävien hoitomuotojen edustajien etujärjestönä  sekä jokaista sellaista vastaan, joka pyrkii käyttämään pakkokeinoja terveydenhoitoa koskevissa asioissa, myös rokottamisessa. Liiton sivut ovat viimeistä silausta myöten valmiina. Toivomme keskusliitossa että voimme tehdä  yhteistyötä sellaisten tahojen kanssa, joilla on samat pyrkimykset edistää suomalaisten hyvinvointia ja terveyttä, sekä halu säilyttää kansalaisten oikeudet tehdä itsensä ja lastensa terveydenhoitoa koskevia päätöksiä ilman pakkoa tai leimatuksi tulemisen pelkoa.

Vuonna 1979 olimme Oulussa Yes delatten luennolla. Siitä alkaen olemme jakaneet rokoteraporttia ja sen sanomaa jokaiselle henkilölle, joka on opiskellut täydentävien hoitomuotojen aloilla ja hakeutunut hakemaan hoitoja terapeuteilta. Voimme vain kiittää häntä ammattitaitoisesta ja perusteellisesta selvityksestään rokotteiden haittavaikutuksista jo tuolloin 32 vuotta sitten. Yves delatte kertoi yleisölleen vankkumatonta ja perusteltua tietoa myrkystä nimeltään rokote, jotka tainnutettujen virusten lisäksi sisältävät mm. kasvualustastaan (apinan munuainen, vasikan aivouute, kanan keltuainen jne.) mukaan lähteviä tuntemattomia viruksia (mm. HIV on näin tullut ihmiskuntaan isorokkorokotteen vätyksellä), sekä lukemattomia rokotteiden säilöntäaineina käytettäviä kemikaleja (fenolipuna, formaldehydi, elohopea) joista teollisuustoksikologian kirjat kertovat, että ne aiheuttavat syöpää. Delatten ansiosta olemme kyenneet herättämään lukuisan määrän suomalaisia näkemään rokotteiden haitat ja olemme siitä iloisia, että kansa on vihdoin herännyt "ruususen unesta" näkemään, mihin meidät ollaan jopa pakkokeinoin saattamassa lääketieteen kääriessä seteleitä meidän ja lastemme terveyden kustannuksella.

Tervetuloa tutustumaan keskusliittoon osoitteessa www.ktkl.fi

toimisto@ktkl.fi